וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באתי לעזרת חבר: אגייאר וגאידמק נפגשו במוסקבה

דור בלך

22.9.2009 / 0:15

אגייאר וגאידמק נפגשו בנוגע להעברת הבעלות בבית"ר. הספונסר קיבל טיפים מהבעלים וביקש ממנו להמשיך לתרום

הערב (שני) התקיימה הפגישה המשולשת בין הספונסר גומא אגייאר והיו"ר איציק קורנפיין לבין הבעלים של בית"ר ירושלי,ם ארקדי גאידמק. בפגישה נכחו גם יועציו של אגייאר, טניסאי העבר גריידון אוליבר, שצפוי להתמנות לדירקטור בית"ר, וכן יועץ התקשורת חיים אלדר. הפגישה עצמה הוגדרה כטובה מאוד ובמהלכה נתן גאידמק טיפים רבים לאגייאר בכל הקשור להתנהלות בישראל, האנשים אותם הכיר וכמובן גם על בית"ר ירושלים. אגיאר מצידו ניסה לשכנע את גאידמק שלא להרים ידיים בכל הקשור לתרומה בישראל בפרט ובית"ר ירושלים בכלל. החמישה אכלו יחד, ובסיום הארוחה קבעו הקודקודים פגישה נוספת ביממה הקרובה ופגישות נוספות ביומיים הקרובים.

בפגישה עלה נושא העברת הבעלות על הקבוצה לידיו של אגייאר, אך העניין עצמו סבוך עקב העיקולים שמוטלים כנגד מניות הקבוצה. רק הערב פסק בית המשפט המחוזי בת"א שוב כי על גאידמק להעביר לאיש העסקים ההונג-קונגי, בלרם צ'ינארי, וללוי קושניר, שיוצגו על ידי עורך הדין אלכס הרטמן, 100 מיליון שקלים. על פי עדויות המשפט, גאידמק הודה בחוב והבטיח להחזירו.

כזכור, גאידמק קנה מהשניים מניות בשווי של כ-23 מיליון דולרים, אך לא שילם את הכסף. גאידמק עצמו כלל לא טרח להתגונן במשפט נגדו, ובית המשפט קבע אוטומטית שהוא צריך להעביר את הכסף בנוסף לריביות והוצאות המשפט.

השניים, על פי הידוע לאנשי בית"ר, אינם מעוניינים בקבוצה שכמובן מעוקלת, כמו שאר הנכסים של האוליגרך, עד לביצוע פסק הדין. שני אנשי העסקים יכולים לוותר על העיקול, אך עבורם מדובר באמצעי של לחץ למרות שייתכן ולא יוכלו להרוויח כסף באמצעות קבלת מניות הקבוצה. גם שווי המותג בית"ר ירושלים מוערך מאוד על ידי גורמיים עסקיים.

אגייאר עצמו אינו מעוניין להעביר כספים נוספים לגאידמק תמורת הקבוצה, ורואה בארבעה מיליון הדולרים שהעביר כתרומה בתחילת השנה כסכום הרכישה אם וכאשר הדבר יתאפשר. "הפגישה המשולשת היא פגישה שדיברנו עלייה מזמן ואני שמח שעכשיו יצא לנו לקיים אותה", סיפר איציק קורנפיין לפני הפגישה. "זאת פגישה ראשונה בין מר גומא אגייאר ומר ארקדי גאידמק והם יכירו אחד את השני. בין היתר גם הנושא של בית"ר ירושלים יעלה על הפרק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully