וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי לשחקנים: "בפיגור הפועל מתחילה להשתולל"

22.9.2009 / 11:16

אלישע לוי ידע מה מצפה לשחקני מכבי חיפה במחצית השנייה מול האדומים, וביקר את טשיירה: "תפסיק לשדר פאניקה". שחר העביר מסרים באמצעות קטן: "גאה בכם על המאמץ"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, לא הגיע אתמול (שני) לבלומפילד למשחק מול הפועל תל אביב כיוון שנכח בחתונת חבר, אך התעדכן דרך הטלוויזיה והטלפון בתוצאת המשחק ולאחר הניצחון (1:2) הוא שוחח עם הקפטן יניב קטן וביקש ממנו למסור לשחקנים: "כל הכבוד לכם. אני גאה בכם על המאמץ האדיר שהשקעתם".

"המשחק אתמול לא התנהל במרכז השדה, אלא היו בנוי על מתפרצות ויכולנו להבקיע יותר. בסופו של דבר אני שמח שניצחנו וזה מה שחשוב", כך אמר בירם כיאל, שנכנס במחליף במחצית והפגין יכולת טובה. "בכל פעם שאקבל דקות, אם אפתח או לא, אשחק בשביל הקבוצה. אני שמח לתת את חלקי".

כיאל התייחס לעובדה שחיפה יכלה לכבוש עוד מספר שערים במחצית הראשונה: "נראה כאילו היה קל, אבל היה מאוד קשה. הם שיחקו עם פחות קשרים ובנינו את המשחק על מתפרצות במקום להניע כדור ולשחק יותר מסודר".

על העובדה שהפועל זכתה לשבחים אחרי הניצחון על סלטיק אמר: "הפועל השיגה ניצחון גדול על הסקוטים, אבל גם חיפה הביאה כבוד למדינה. הפועל קבוצה חזקה, אנחנו קבוצה חזקה מאוד. יש לנו דרך ארוכה ואנחנו צריכים להוכיח את עצמנו דרך הליגה, גביע הטוטו והצ'מפיונס". כעת מחכה לחיפה משוכה לא קלה בגביע האלופות, כשביום רביעי תתארח בבורדו. "הם קבוצה חזקה מאוד, אין משחק קל במסגרת הזאת, אבל אנחנו עדיין מתרכזים במשחק הקרוב בגביע הטוטו. קודם צריך לעבור אותו".

לוי לטשיירה: "אל תשדר פאניקה"

למרות, הניצחון, מתברר כי אלישע לוי לא שידר נינוחות במהלך המחצית וביקר את הבלם ז'ורז'ה טשיירה, שבסיום דווקא סחט מחמאות ועליו אמרו שחקנים: "הוא הופך לשחקן הדומיננטי בחוליית ההגנה". לוי העיר לטשיירה על צורת משחקו: "אל תשדר פאניקה, אתה לחוץ", אמר לו המאמן. הבלם לא ענה והפגין יכולת טובה במחצית השניה.

לוי אמר לשחקנים: "אני מכניס את בירם, שחקו יותר על פסים ונצא למתפרצות. בפיגור הפועל מתחילה להשתולל". לאחר שאלי גוטמן הוציא את ביברס נאתכו קיבלו השחקנים הוראה להניע את הכדור במרכז השדה ולנצל את היתרון המספרי שהיה להם באזור הזה. שחקנים בקבוצה סיפרו כי אביחי ידין מהפועל תל אביב זעם על העובדה שנשאר לבד מאחור וזאת הסיבה שבגללה הוא הרחיק כדור ליציע כשהוא מסנן מספר מילים לחבריו.

החלוץ מוחמד גדיר ביקש שלא להתאמן היום עם הקבוצה בטענה שהיום תתקים הארוחה החגיגית לרגל סיום צום הרמאדן. בעקבות כך, בחיפה החליטו לאפשר לגדיר מנוחה מחר במשחק גביע הטוטו מול הפועל פתח תקוה והוא לא צפוי לפתוח. מי שכן צפויים לחזור להרכב הם בירם כיאל וליאור רפאלוב, שתורגל במהלך השבוע בהרכב לקראת המשחק מול הפועל תל אביב אך לבסוף נשאר על הספסל ונכנס כמחליף.

מי שזכו למחמאות מלבד קטן וטשיירה הם פיטר מסיללה, אייל משומר, אייל גולסה וגדיר. כזכור, במהלך השבוע האחרון בירר מתיאס זאמר, שעובד בהתאחדות הגרמנית, פרטים על גולסה באמצעות סוכן ישראלי והגדיר אותו כ"ילד הפלא הבא של הכדורגל האירופאי". על גדיר נאמר: "הוא רץ אחרי 90 דקות כאילו המשחק התחיל עכשיו. קשה מאוד לעצור אותו". במהלך המשחק זכה גולסה לתמיכה רבה מקטן שעודד וכיוון אותו. גם מאמן הכושר, רן גולדיג, זכה למחמאות מראשי המועדון על הכושר הגופני של השחקנים. לוי אמר בסיום המשחק: "שחקנים כמו גדיר, קטן, גולסה לא הפסיקו לרוץ כל המשחק".

הקשר ישראל זגורי שלא נכלל בסגל עשוי לבקש לעזוב בחודש ינואר, לאור מיעוט הדקות שהוא מקבל מלוי בגביע הטוטו וגם במשחקי האימון. הפועל עכו מעוניינת מאוד בשורותיו וירון הוכנבוים אפילו שוחח עם השחקן במטרה לשכנע אותו לעבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully