וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטסט: "אם לא נזכה, תוכלו לזרוק עליי עגבניות"

הפורוורד החדש של הלייקרס לקח אחריות מלאה על העונה הקרובה של האלופה: "האצבעות צריכות להיות מופנות לעברי"

שבוע לפני פתיחת מחנה האימונים של לוס אנג'לס לייקרס לקראת העונה החדשה, הגיע הלילה (בין שני לשלישי) רון ארטסט לביקור בסן דייגו על מנת לקדם את משחק קדם העונה של קבוצתו החדשה מול דנבר שייערך בעיר הדרומית בחודש הבא, ואיפשר לעיתונאים המקומיים לקבל ממנו כמה אבחנות אופייניות על חבריו לקבוצה ועל הציפיות שלו מהעונה הקרובה.

ארטסט, שחתם הקיץ בלייקרס לחמש שנים תמורת 33 מיליון דולר, יודע שכיוון שהגעתו במקומו של של טרבור אריזה (שעשה את הדרך ההפוכה ליוסטון) הייתה השינוי היחיד בסגל של פיל ג'קסון לעומת השנה שעברה בה דרסו הצהובים-סגולים את אורלנדו 1:4בסדרת הגמר, כל כישלון העונה יירשם מיידית על שמו.

"האוהדים צריכים להאשים אותי אם הלייקרס לא יזכו שוב באליפות", הצהיר ארטסט בלי למצמץ. "הם זכו בשנה שעברה וכשאני הצטרפתי האוהדים בלוס אנג'לס ציפו לעוד תואר גם השנה. אם זה לא יקרה האצבעות צריכות להיות מופנות לעברי, והקהל יוכל לזרוק עליי עגבניות והכל".

אחת השאלות המעניינות שסבבה את הלייקרס מאז הצטרפותו של ארטסט הייתה כיצד יסתדר הפורוורד המתוסבך עם קובי בריאנט, עימו התעמת מספר פעמים במהלך סדרת הפלייאוף בין הלייקרס לרוקטס בשנה שעברה. "מה שראיתם על המגרש היה חברות הארד קור", הסביר ארטסט, שהגיע לסן דייגו לבוש בחולצה שחורה עם תמונתו של קובי בריאנט. "היינו כמו ילדים שנלחמים אחד בשני ואחר כך הולכים לאכול גלידה ביחד. זה מה שזה היה. שנינו ידענו שהקבוצות שלנו עומדות לנצח, והייתי מוכן לעשות הכל כדי לדאוג לכך, כולל כמה מרפקים ושתי הרחקות.

"מה שאני אוהב בקובי זה שהוא כל כך קשוח", המשיך ארטסט "הוא היה מצוין כשהוא היה צעיר, אבל עכשיו הוא הרבה יותר תחרותי. לא קינאתי בעצמי כששיחקתי נגדו, ותמיד רציתי לנצח אותו, אבל עכשיו אני יותר משמח לשחק לצידו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully