וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הנין הודיעה על חזרה

הטניסאית בת ה-27 שפרשה במאי 2008, תשוב לסבב המקצועני בתחילת העונה הבאה: "מההחלטות הגדולות של חיי"

עשרה ימים אחרי שקים קלייסטרס זכתה באליפות ארצות הברית כחודש בלבד לאחר שחזרה למגרשים אחרי היעדרות של שנתיים וחצי, הודיעה הערב (שלישי) גם ז'סטין הנין על חזרתה למגרשים החל מתחילת העונה הבאה.

"אני מאוד נרגשת להודיע הערב על כך שאחזור לסבב במהירות", פתחה הטניסאית את דבריה בראיון בטלוויזיה הבלגית, "זו החלטה משמחת, אחת מההחלטות הגדולות שעשיתי בחיי. אני נרגשת וגם הוקל לי כי בשבועות האחרונים רציתי לשתף את כולם בהחלטה שלי. ב-15 החודשים האחרונים הייתי יכולה 'להטעין את הבטריות', גם מבחינה רגשית", אמרה הבלגית הנהדרת.

"גיליתי על עצמי דברים רבים, וזה אפשר לי להתרכז. האש שוב בוערת בי מבפנים, דבר שלא חשבתי שיקרה, ועכשיו יש לי את הרצון לחזור, לחיות את הדברים אחרת, עם יותר בגרות". הנין אף שמה לעצמה מטרה אחת ברורה: זכייה בווימבלדון, הגרנד סלאם היחיד אותו לא גרפה עד כה בקריירה. "זה חלום עבורי, אני רוצה לעבוד כדי להשיג את זה, וזה בהחלט בעדיפות גבוהה".

הנין בת ה-27 הודתה בשבוע שעבר שהמסע המופלא של חברתה לשעבר לנבחרת הפדרציה של בלגיה עורר בה השראה והחזרה שלה צפויה להעניק דחיפה עצומה נוספת לסבב הנשים הגווע, שנחלש באופן דרמטי מאז הסתלקותה וסבל מפגיעה תדמיתית נוספת בעקבות השתוללותה של סרינה וויליאמס בחצי גמר אליפות ארצות הברית.

כמה קטנה, ככה גדולה

בתשע שנות הקריירה העשירה שלה הפכה הנין לאחת מגדולות הטניסאיות בהיסטוריה. למרות חסרונה הבולט בגובה לעומת יריבותיה (1.65 מ' בלבד), היא הציגה משחק מגוון ויעיל, שהציג לראווה את הנשק העיקרי שלה - הבק הנד הנדיר שלה עם יד אחת. היא קטפה לא פחות מ-41 תארים, ביניהם שבעה תארי גרנד סלאם, וצברה מעל 19 מיליון דולר רק מקריירת המשחק שלה לאורך השנים.

בניגוד למרבית הטניסאיות בנות דורה, עשתה הנין את הפריצה שלה לבמה המרכזית של טניס הנשים בגיל מאוחר יחסית. כשהיתה בת 17 השתתפה בטורניר המקצועני הראשון שלה באנטוורפן, והפכה לטניסאית החמישית בלבד בהיסטוריה שזוכה בטורניר הבכורה שלה. שנתיים מאוחר יותר היא נכנסה בסערה לטופ 10 העולמי עם הופעות בחצי גמר הרולאן גארוס וגמר ווימבלדון.

2003 היתה השנה הגדולה הראשונה שלה, בה זכתה בשני תארי הגראנד סלאם הראשונים שלה, הרולאן גארוס ואליפות ארצות הברית, בשניהם אחרי ניצחון על קלייסטרס בגמר. ב-2004 היא הוסיפה גם את אליפות אוסטרליה לרשימת התארים שלה אחרי עוד ניצחון על קלייסטרס בגמר, ובין השנים 2005-2007 רשמה עוד שלוש זכיות רצופות ברולאן גארוס וביססה את מעמדה כמלכת החימר של העשור.

את 2007, שנה שנפתחה עבורה עם משבר אישי קשה בעקבות גירושיה בעקבותיהם נעדרה מאליפות אוסטרליה והתבררה לבסוף כשנה הטובה בקריירה שלה, היא חתמה עם זכייה שניה באליפות ארצות הברית. את 2008 היא פתחה בגמגום לא אופייני, עם הפסד מוחץ למריה שראפובה ברבע הגמר באוסטרליה, ואחרי שהודחה בשמינית גמר טורניר ברלין על ידי דינארה סאפינה היא הפתיעה עם הודעת הפרישה הדרמטית שלה, שכעת כולנו מקווים שתתברר כזמנית בלבד.

(עדכון ראשון: 9:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully