וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלת פנים מלכותית לשחקני ספרד אחרי היורובאסקט

אלופי אירופה הציגו לראווה את הגביע מול עשרות אלפי אוהדים במדריד. נבארו: "השמות שלנו יישארו חקוקים בהיסטוריה"

AP

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

ספרד ידעה בשנים האחרונות לא מעט חגיגות ספורטיביות, ואמש (שני) היא זכתה לעוד מצעד לכבודם של הגיבורים התורניים, חברי נבחרת הכדורסל הצוהלים, שחזרו מהיורובאסקט בפולין עם תואר אלופי אירופה אחרי שהתגברו על פתיחת טורניר חלשה ודרסו את כל יריבותיהם בשלבים המתקדמים, כולל 63:85 מהמם על סרביה במשחק הגמר.

פאו גאסול, רודי פרננדז, ריקי רוביו וחבריהם התקבלו בכבוד של מלכים ברחובות מדריד על ידי עשרות אלפי אוהדים משולהבים, והציגו לראווה את הגביע הטרי בו זכו, שהצטרף לגביע אליפות העולם מלפני שנתיים ולמדליית הכסף אותה קטפו באולימפיאדת בייג'ינג בקיץ שעבר.

גאסול, שהשלים שנה קסומה באופן אישי אחרי שזכה באליפות ה-NBA עם הלוס אנג'לס לייקרס והוכתר כ-MVP של היורובאסקט, הבטיח לקהל שיגיע בכל מקרה לאליפות העולם בטורקיה ב-2010, וסימן את המטרה הבאה של הספרדים - זכייה במדליית זהב אולימפית בלונדון 2012. "בשנה האחרונה חייתי כמו בחלום, אי אפשר לבקש יותר מזה. אני רק מקווה להישאר בריא ולהמשיך בדרך הזו גם בשנים הבאות".

הקפטן חואן קרלוס נבארו הוביל את מקהלת החוגגים והכריז: "אנחנו מאוד גאים במה שהשגנו, השמות שלנו יישארו חקוקים בהיסטוריה לעד". אחד החיוכים הגדולים ביותר נצפה על פניו של ריקי רוביו, השחקן המדובר באירופה בחודשים האחרונים שעמד בעין הסערה מאז בחירתו בדראפט וזכה סוף סוף להתרכז בכדורסל, ולחגוג עם חבריו. "היה לי קיץ קשה מאוד", אמר רוביו המותש והמאושר. "אבל הסיום שלו היה נפלא. אני מאמין שהדרך שנאלצתי לעבור בדרך לשם הפכה אותו למתוק עוד יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully