וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים של לוקרן מחזיקים אצבעות. לרוסלארה

נשיא לוקרן הודיע כי יפטר את המאמן אלכסנדר ינקוביץ', שלא מאמין בישראלים, אם הקבוצה לא תנצח את רוסלארה ברביעי

שלושת הישראלים של לוקרן עשויים לקבל בקרוב בשורות טובות. נשיא המועדון, רוג'ר למברכט, הודיע כי יפטר את המאמן הסרבי, אלכסנדר ינקוביץ', אם הקבוצה לא תשיג ניצחון במשחק הליגה ביום רביעי על רוסלארה, האחרונה בטבלה. על פי דיווחים בתקשורת הבלגית, למברכט ערך סבב שיחות בן שלוש שעות עם שחקנים בכירים במועדון, שדווקא הביעו תמיכה בינקוביץ'.

למרות זאת, האוהדים דורשים את ראשו של הסרבי ולמברכט הודה בפני כתבים כי אינו יכול להימנע מהלחץ. פרנק ורקאוטרן, ששימש כמאמן הזמני של הנבחרת ושימש בשנים האחרונות במספר תפקידי אימון באנדלרכט הוא המועמד המוביל על חברי ההנהלה. גם כריס ואן פויבלד, ששימש כעוזרו של טרונד סולייד הנורבגי בגנט והירנביין וסולייד עצמו, שאימן את גיל ורמוט בעבר, הוזכרו כמועמדים.

"אני לא מרגיש דחף להגיב לדברי הנשיא", אמר ינוקביץ'. "לא עשיתי את זה גם כשהוא כינה אותי 'מאמן החלומות' אחרי המינוי באפריל. יש לי הרבה כבוד אליו ואני לא חושב על מצב של פיטורים. אנחנו צריכים להמשיך לנסות לשנות את המצב. השחקנים זקוקים זריקת ביטחון וניצחון ברביעי זה בדיוק מה שאנחנו צריכים".

לוקרן פתחה את העונה בצורה איומה עם ארבע נקודות בלבד משבעה משחקים. ינקוביץ', שקיבל את הקבוצה בחודש אפריל אשתקד, לא מביע אמון בשחקנים הישראלים. אבי סטרול שיחק העונה 76 דקות בלבד בשני משחקים. עומר גולן רשם 66 דקות בלבד, ואילו מצבו של יואב זיו, שסובל מפציעה שכר למשחק הנבחרת, טוב יותר והוא רשם העונה שלושה משחקים מלאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully