וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין-אשדוד: משכתבים את הפרוטוקול

סכנין שאיבדה סיכוי לעלות לרבע גמר גביע הטוטו מחפשת חלוץ, אשדוד כבר חושבת על רעננה בשבת (שלישי, 18:00)

בבני סכנין לא מרוצים מיבול השערים של המועדון בשלושת המחזורים הראשונים של העונה, ועדיין מעוניינים לחזק את החלק הקדמי. לאחר עשרות חלוצים שהיו מועמדים להגיע למועדון, הוחלט לנסות ולצרף חלוץ נוסף. מדובר בסרבי, זלאטן זאיץ', שנחת הבוקר (שני) בארץ, ואמור להצטרף לאימוני סכנין כבר מחר. במידה וירשים יוחתם זאיץ' בקבוצה. בכל אופן, מתכוון המאמן ערן קוליק לבחון את השחקן לאורך תקופה ורק לאחר מכן יחליט האם יחתימו או לא.

בנוסף, גם חוסייני שריפו יעקובו, שהיה אמור לנחות כבר אתמול בארץ, אמור אף הוא להצטרף לאימוני סכנין לקראת סוף השבוע. במועדון מקווים שיעקובו אכן יגיע, ולא יילך בדרכם של שחקנים אחרים שהיו אמורים להגיע בכדי להיבחן, אך לבסוף נותרו במדינתם. במידה ואכן יופיע, יעקובו וזאיץ' יילחמו על מקומם בסגל של סכנין. מאיר כהן אמור לחזור בשבת הקרובה לשער הקבוצה. בסכנין מקווים כי עבאס סואן יוכל ליטול חלק כבר במשחק הקרוב, למרות שהקשר עדיין בספק. קוליק עדיין לא החליט על זהות ההרכב ומתלבט בין מספר שחקנים, כאשר חלק משחקני ההרכב צפויים לקבל מנוחה.

הרכב משוער: מוחמד קנדיל, מוחמד זבידאת, פטי יא יא, עלא אבו סאלח, באסם גנאים, חיים בנון, חאיר סספדס, חלאד חלילה, קאדו, אחמד קאסום, ג'קו ערפאת.

וייצמן החלים משפעת החזירים

מ.ס. אשדוד תגיע מחר לסכנין למשחק לפרוטוקול בלבד במסגרת המחזור שיינעל את משחקי השלב הראשון בגביע הטוטו. האשדודים, שהבטיחו את עלייתם לשלב הבא אחרי התיקו הביתי 4:4 בשבוע שעבר נגד מכבי תל אביב, יגיעו למשחק בראש שקט ויוכלו להשתמש בו כהכנה לקראת משחק החוץ מול הפועל רעננה ביום שבת במסגרת הליגה.

המאמן יוסי מזרחי ימשיך להריץ את הקשרים ננאד בגוביץ' וסטפן קינגאווה בהרכב הפותח, על מנת להכניסם לכושר משחק לקראת המשך הליגה. הבשורות הטובות לשנה החדשה הגיעו מכיוונו של קשר הקבוצה עידן וייצמן, ששוחרר מבית החולים והבריא לחלוטין משפעת החזירים בה לקה. וייצמן שב הערב להתאמן בצורה קלה ובקבוצה מקווים שתוך שבועיים הוא יחזור לכושר משחק מלא. מזרחי החליט לתת הערב מנוחה למשה אוחיון, כריסטיאן גונזאלס, עידן שריקי ודימיטאר מקרייב והארבעה אפילו לא יצאו לסכנין.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', אורי אוזן, מתן אוחיון, ישראל ראש, רחמים צ'וקול, סטפן קינגאווה, אמיר לביא, ניר נחום, ננאד בגוביץ', עידן שדה, ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully