וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - הפועל ר"ג: על מי מנוחות

21.9.2009 / 19:34

הצהובים הבטיחו את עלייתם לרבע גמר גביע הטוטו ויעניקו דקות למחליפים. האורחת תריץ את ההרכב לליגה (21:00, 5+ לייב)

ההתאחדות לכדורגל אישרה היום (שני) באופן רשמי את העברת מועדון הכדורגל מכבי תל אביב לידיו של המיליארדר הקנדי מיטש גולדהאר, וכעת המועדון כולו שייך לו באופן מלא ובלעדי. כזכור, בשבוע שעבר הגישו ראשי מכבי את כל הניירת והמסמכים לאישור מוסדות ההתאחדות וכעת יוכל הבעלים החדש להפקיד סכום של ארבעה מיליון דולרים כערבויות לתקציב המועדון בבקרת התקציבים, דבר שיאפשר לבעלים הקודם, אלכס שניידר, לקבל לידיו בחזרה את אותו הסכום, אשר הפקיד עד כה במשרדי הבקרה.

בפגישה שנערכה היום במשרדי ההתאחדות, ייצג יועצה המשפטי של הצהובים, מורן מאירי, את הקבוצה ובסיום הפגישה הפכו הדברים חתומים ורשמיים. בתום הפגישה אמר היום יושב ראש המועדון, אביב בושינסקי: "אני מודה לכל מי שעסק במלאכה ובמיוחד לאנשי ההתאחדות לכדורגל והבקרה התקציבית על הטיפול המהיר שאיפשר לנוגעים בדבר להתעסק בכדורגל ולא בבירוקרטיות".

למרות שרק היום הפך גולדהאר לבעלים הרשמי של הקבוצה, הוא הסכים להעביר במהלך החודש האחרון כספים המיועדים להבאת שלושה שחקני רכש זרים - אנדריי קומאץ' הסלובני, איביצ'ה אילייב הסרבי ורונאלד ראלדס הבוליביאני, ואף הפקיד עבורם את הכספים הנדרשים להפקדת חוזיהם בבקרת התקציבים.

בתוך כך, תערוך מחר (שלישי, 21:00, שידור חי ב-5+ לייב) הקבוצה את משחקה האחרון במסגרת השלב הראשון בגביע הטוטו, כאשר תארח למשחק חסר חשיבות את הפועל רמת גן בבלומפילד. שחקניו של אבי נמני כבר הבטיחו את העפלתם לשלב הבא מהמקום הראשון בבית ב', והמנג'ר ינצל גם את המשחק מחר בכדי לתת דקות משחק לזרים החדשים על מנת להגביר את כושרם לקראת החזרה לליגת העל בשבת הקרובה.

בצוות המקצועי החליטו לכלול בסגל למשחק את הבלם הבוליביאני רונאלד ראלדס, למרות שהוא עדיין לא בכושר משחק מלא, והוא צפוי לקבל הערב דקות ראשונות במדי הקבוצה. במכבי ינצלו את המשחק בכדי לתת דקות משחק לרוב שחקני הסגל על מנת ולא להעמיס על שחקני ההרכב לקראת מחזור הליגה בשבת בקרית אליעזר נגד הפועל חיפה.

הרכב משוער: לירן שטראובר (גיא סולומון), יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', ליאור ז'אן, רוני גפני, אנדריי קומאץ', גיז'רמו ישראלביץ', איביצ'ה אילייב, תמיר כחלון (יוסי שבחון), עמנואל מאיוקה, איליה יברויאן.

הראש כבר בנתניה

הפועל רמת גן תגיע לבלומפילד למשחק חסר חשיבות מבחינתה. הרמת גנים איבדו כל סיכוי להעפיל לשלב הבא והצוות המקצועי ינצל את המשחק בכדי להריץ את מרבית ההרכב הראשון לקראת משחק החוץ מול מכבי נתניה בשבת במסגרת הליגה.

שני שחקני ההרכב היחידים שצפויים לנוח מחר הם השוער רפי כהן והבלם גולן חרמון. איתי ארקין צפוי לפתוח בין הקורות כאשר אסי דומב יתופקד שוב בעמדת הבלם לצידו של חיים מלכה. המאמן יובל נעים, שספג עונש הרחקה משני משחקים בבית הדין המשמעתי לאחר שהורחק במשחק הליגה נגד מכבי חיפה, יצפה במשחק מהיציע ובמקומו ינהלו את המשחק צמד עוזרי המאמן שוקי סדיס ורפי בוסקילה.

"אני עדיין חושב שהעונש הזה חמור מאוד עבורי", אמר נעים הערב לוואלה! ספורט. "אם אני צריך להיות ביציע מחר וגם בשבת במשחק סופר חשוב עבור הקבוצה שלי אז זה חמור מאוד. לא עשיתי משהו מיוחד ואני לא מבין ממתי מרחיקים בצורה כזו חמורה על כניסה לתחומי המגרש. בסך הכל, אני מכבד את השופטים ואמרתי את הדברים בצורה יפה ומכובדת", הוסיף המאמן.

"בכל מקרה אני סומך מאוד על הצוות שלי, שוקי סדיס, רפי בוסקילה ויום טוב טליאס. ממילא כשמתחיל המשחק אז ההשפעה של המאמן עצמו פחות גדולה ומי שקובעים מה יהיה אלו השחקנים." אמר נעים.

הרכב משוער: איתי ארקין, קובי מוסא, חיים מלכה, אסי דומב, בני חדד, הרוויה קובצ'ביץ', וויליאם סוארס, קובי חסן, קרלוס צ'קאנה, ג'ורג' דאטורו, סרג' איילי.

עדכון ראשון: 21/9 15:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully