וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל יתחיל בנאצר

כהרגלה בקודש, אליפות העולם עד גיל 20 תציג לנו את הכוכבים הבאים של הכדורגל העולמי. שגיב ברעם מכיר לכם אותם עוד כשהם קטנים

ג'וליאנו - ברזיל

הקשר ההתקפי של אינטרנסיונאל הוא עוד כוכב תורן שכבר נחשב ליורש של כל מיני שחקנים סופר יצירתיים שהולידה ארצו. שחקן הרכב קבוע בקבוצתו בגיל 19 והספיק לכבוש שלושה שערים העונה בברזילראו. היכולת שלו לשחק במגוון תפקידים בקישור ההתקפי תמיד מסייעת למאמנים שלו. על פי התחזיות צפוי להיות לא רק אחד מהכוכבים של ברזיל בטורניר, אלא אחד מהשחקנים הבולטים בטורניר

רוג'ר רוחאס - הונדורס

עוד אחד מהכוכבים העולים של הכדורגל ההונדוראי, נרכש בקיץ על ידי וויגאן האנגלית, אבל נשאר לשחק בארצו בהשאלה. חלוץ שבזכות מהירות גדולה יכול לשחק גם באחד מהאגפים. כבש שלושה שערים בטורניר המוקדמות. שיחק עם נבחרת הנערים של ארצו באליפות העולם לפני שנתיים וכבש שער אחד

אנדריי מאזוך - צ'כיה

בלם מאוד מבטיח שנרכש לפני שנתיים על ידי פיורנטינה (הוזכר גם כמועמד לארסנל) והיום מושאל ממנה לאנדרלכט. חזק, גבוה, טוב באוויר וחשוב מהכל - מביא איתו לאליפות הנוכחית המון ניסיון לאחר ששיחק בחמישה מששת המשחקים של נבחרתו כבר באליפות העולם לפני שנתיים, אז היה בן 18.

רפאל רומו - ונצואלה

על פי התחזיות מדובר באחד משוערי העתיד של הכדורגל העולמי ובמאבקים נגד ספרד וניגריה בבית המוקדם, הוא יהיה צריך להוכיח שהתחזיות מוצדקות. שיחק בליגה המקומית כבר בגיל 17 ובקיץ האחרון נרכש על ידי אודינזה האיטלקית, כשעל פי דיווחים גם מנצ'סטר סיטי ניהלה אחריו מרדף עיקש. השוער גדול המימדים כבר הספיק כבר ללבוש את אפודת השוער הראשון של הנבחרת הבוגרת של ונצואלה במוקדמות המונדיאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

פראן מרידה - ספרד

קשר בן 19 שעבר בכל נבחרות הנערים והנוער של ספרד ובהיעדרו של הכוכב בוז'אן יצטרך להפוך לשחקן השדה הבולט של נבחרתו. גדל במחלקת הנוער של ברצלונה והמעבר שלו לארסנל בגיל 17 הפך לשנוי במחלוקת, כשבית משפט ספרדי הורה לו לפצות את בארסה ב-3.2 מיליון יורו. הספיק לרשום העונה 20 דקות משחק במדי התותחנים ב-1:4 נגד פורטסמות.

אבל הרננדז - אורוגוואי

אחד מכמה כוכבים מאוד מבטיחים בסגל של הסלסטה הצעירים, שבפברואר האחרון נרכש יל ידי פאלרמו האיטלקית אחרי שהוזכר גם כמועמד לנאפולי. סיים כמלך השערים של אליפות דרום אמריקה לנבחרות צעירות עם חמישה כיבושים (כמו מספר שחקנים נוספים). אתלט מצוין, שולט היטב בדור ונהנה מרגל שמאל טובה. מכונה באורוגוואי "היהלום", עכשיו יצטרך להראות מדוע.

ראביו איברהים - ניגריה

היהלום החדש של הכדורגל האפריקאי, ג'יי ג'יי אוקוצ'ה הבא ועוד הם רק חלק מהסופרלטיבים שהורעפו על כוכב הנבחרת שזכתה באליפות העולם לנערים לפני שנתיים וכעת תנסה לעשות זאת שוב גם בנוער. איברהים בן ה-18 מגלם את הקלישאות הטובות והישנות על הכדורגלן האפריקאי. הדריבל שלו פנטסטי, הוא יצירתי, טכני ומריח שערים והטורניר במצרים אולי ישכנע את הצוות המקצועי בספורטינג ליסבון לתת לו הזדמנות, על אף שהתחרות על עמדת הקשר הקדמי בקבוצה הפורטוגלית קשה ביותר.

לואיס הולטבי - גרמניה

התאומים סוון ולארס בנדר, ביחד עם ריצ'רד סוקוטה-פאסו, היו השחקנים הבולטים של הנבחרת שזכתה באליפות אירופה לפני שנה, אבל דווקא הקשר הזריז שנהנה מרגל שמאל מצוינת ומשליטה טובה בכדור, עשוי להעניק את הערך המוסף לחלק הקדמי של אלופת אירופה. הולטבי, בן לאב אנגלי שהוצב כחייל בגרמניה, נרכש בקיץ האחרון על ידי שאלקה ונחשב לאחד מכוכבי העתיד של הכדורגל הגרמני. קבוצתו האהודה אגב, היא אברטון האנגלית, מעיר הולדתו של אביו - ליברפול.

ג'יימס הולנד - אוסטרליה

אחרי שהספיק כבר לייצג גם את נבחרתה הבוגרת של ארצו, יצטרך קפטן הנבחרת הצעירה של אוסטרליה להנהיג את חבריו מעמדת הקשר המרכזי. הולנד זכה עם ניוקאסל ג'טס באליפות אוסטרליה ב-2008 ואחרי שייצג את הסוקרוז הבוגרים, נרכש בינואר האחרון על ידי אלקמאר ההולנדית. הקשר עדיין לא מצא מקום בהולנד, אבל תפקידו כמנהיג הנבחרת של המאמן ההולנדי יאן ורסלייחן מובטח.

אוסיי רנספורד - גאנה

אנחנו אולי לא זכינו להתרשם ממנו מספיק בזמן הקצר שהוא בילה בישראל, אבל כוכב נבחרת גאנה מככב כבר זמן רב בפנקסים של סקואטים ברחבי העולם ולא לחינם הוא הושאל בקיץ האחרון לסגנית אלופת הולנד, טוונטה אנסחדה. רנספורד משחק בנבחרתו כחלוץ מרכזי ומהעמדה הזו כבש שישה שערים והיה אחד מהשחקנים הבולטים באליפות העולם לנערים לפני שנתיים. את אליפות אפריקה לנוער האחרונה סיים כמלך השערים עם שבעה כיבושים וזכייה בגביע ואם גאנה תרצה להתקדם באליפות הנוכחית, היא תצטרך לקבל ממנו את התפוקה הרגילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully