וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן מציגה: צלילי המוסיקה

סגן נשיא מילאן השמיע לשחקניו את המוסיקה של ליגת האלופות במחצית נגד בולוניה, וזה עבד: ”אחזור על כך גם נגד בארי”

ברוך הבא לך, מילאן. זה הלך קשה, זה הלך אפור, זה בקושי הלך - אבל אמש (ראשון), הצליחו הרוסונרי להשיג 0:1 קטן על בולוניה, בתקווה אולי סוף סוף לצאת לדרך חדשה ומוצלחת יותר. גם לאחר הניצחון ניצבים המילאנזים במקום השמיני בלבד בטבלה האיטלקית, עם שני נצחונות, תוצאת תיקו והפסד. אלא שאמש, אולי מצאה מילאן את סוד הקסם שאף יעזור לה במשחקים הבאים. מי יודע, אולי מעכשיו הכל ייראה יותר טוב.

סגן נשיא המועדון, אדריאנו גליאני, חשף לאחר המשחק מה עזר לקבוצתו להשיג את שלוש הנקודות החשובות. "אני יכול לחשוף את הסוד שלנו. במחצית נכנסתי לחדר ההלבשה והשמעתי לשחקנים את המוסיקה של ליגת האלופות", אמר גליאני. זה עבד, כנראה: במחצית השניה מצאה מילאן את הרשת, והשיגה את הניצחון החשוב. "השחקנים יחשבו שאני משוגע, אבל אחזור על כך גם במשחק הליגה הבא, נגד בארי", הוסיף סגן הנשיא היצירתי.

"זה נכון", הודה לאונרדו המשועשע לתקשורת האיטלקית. "גליאני נכנס והכריח אותנו להקשיב למוסיקה בחדר ההלבשה. למזלנו, האווירה בקבוצה מאפשרת דברים כאלה". המאמן הברזילאי הצעיר אף הוסיף: "ליגת האלופות והליגה האיטלקית הם שני דברים שונים עם יריבות מאוד שונות, אבל זה חשוב לנו לשמור על אותה הגישה ורמת ריכוז, גם בליגת האלופות וגם בליגה האיטלקית". באשר לרונאלדיניו, שלא שיחק באמצע השבוע נגד מארסיי ולא שותף גם אמש, ובשני המשחקים הרוסונרי ניצחו, אמר המאמן: "היה לו דרבי קצת קשה נגד אינטר וזה השפיע עליו. הוא עדיין ייתן לנו המון לאורך העונה, ויש לי יחסים טובים איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully