וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בני יהודה: יאמר יביא שינוי?

הבעלים הגיע לאימון ואמר: "נצא לדרך חדשה". בכורה לזוגבו ואופיי מול הזהובים בגביע הטוטו (ג', 20:00). בלדוט ייעדר

דניאל יאמר, ששב בסוף השבוע לישראל לאחר מספר חודשים בחו"ל, החל להכנס לעניינים במכבי נתניה. הבעלים אמנם לא התעניין בחיזוק הקבוצה, אך דאג לסולחה בין מעוז סמיה לאבודו אוקוצ'ה. כזכור, במהלך אימון יום שישי החלוץ תיקל את הבלם בחריפות ללא כדור, סמיה בתגובה שלח יד לעבר פניו של אוקוצ'ה וזכה לנגיסה באצבעו. אוקוצ'ה נחשב לבן המועדף של דניאל יאמר בנתניה, היה הרכש הראשון שהביא הגרמני למועדון ושובח פעמים רבות על ידיו בפומבי.

הבוקר (ראשון) ערך הגרמני בביתו שיחת הבהרה בין שני השחקנים, שיישרו את ההדורים והחליטו להמשיך הלאה. "אני שמח שהסיפור הזה נגמר, הם הבינו שהם עשו טעות והעניין נפתר ודבר מסוג זה לא יקרה. לכל אחד מהם יש מחויבות לעזור אחד לשני ולהיות גם חברים, לא רק שותפים לקבוצה". השניים צפויים לעמוד בהמשך היום לוועדת משמעת של הקבוצה, אך לא ברור עדיין מה חומרת הדין תהיה. במקור רצו במועדון, שסובל בשבועות האחרונים מבעיות משמעת קשות, להחמיר עם השניים למען יראו וייראו, אך כעת לאחר התערבות הבעלים ייתכן ויקלו עמם. גם שניר גואטה הצעיר שרב עם קפטן הקבוצה קלמי סבן והושעה צפוי לעמוד מול ועדת משמעת, לקבל את עונשו ולשוב לאימונים.

מאמן הקבוצה, נתי עזריה ועוזרו, הנרי דוארטה, ערכו פגישה ראשונה בקדנציה עם דניאל יאמר. במהלך הפגישה סקר עזריה את הנעשה בקבוצה מאז תחילת העונה ופירט על מחנה האימון, על השחקנים החדשים שהצטרפו, על אלו שעלו מקבוצת הנוער ועוד. עזריה אמר לאחר הפגישה: "דיברנו על כך שהמטרה היא להפיק הרבה יותר מחומר השחקנים הקיים בשילוב של הצעירים והוותיקים. אנחנו בטוחים שאנחנו יכולים להביא תוצאות הרבה יותר טובות, וזאת רק אם נעבוד ביחד כמו יחידה אחת. היתה שיחה טובה ואנחנו הולכים לדרך חדשה עם אנרגיות חדשות".

יאמר המשיך בסיבוב הראווה שלו בקבוצה הערב כשהגיע לאימון. "התגעגעתי לקבוצה שלי", סיפר הגרמני שכזכור סירב להשקיע בקבוצה השנה ולהעביר לה כספים מכיסו. "שמחתי להיות בקבוצה ולראות את כולם. אני בטוח שמעכשיו נצא לדרך חדשה".

"הוא כבר הגיע ומיד מרגישים רוח חדשה של שינוי בקבוצה, אנחנו כל כך שמחים לראות אותו איתנו, הוא חסר לנו", הודה רביד גזל, כשיגאל אנטבי הוסיף: "זו פעם ראשונה שאני מדבר עם דני, ומיד הרגשתי באישיות החזקה שלו, אין לי ספק שהוא נתן לקבוצה משב רוח מרענן ודחיפה מוראלית חשובה".

באימון עצמו עבדה הקבוצה לקראת משחק גביע הטוטו נגד בני יהודה מחר (שלישי, 20:00), כשעזריה צפוי להמשיך ולתת אמון במרבית שחקני ההרכב הראשון. שוער ובלם הרכש - אריסטיד זוגבו וסטיבן אופיי צפויים לערוך הופעת בכורה כשחקני הקבוצה.

הרכב משוער: אריסטד זוגבו, יגאל אנטבי, ביוואן פרנסמן, סטיבן אופיי, קלמי סבן, אלמוג כהן, רביד גזל, דלה ימפולסקי, שלו מנשה, חן עזרא, אבודו אוקוצ'ה

עדכון ראשון: 21/9 11:30

בני יהודה חושבת על רבע הגמר

בני יהודה תגיע למשחק חוץ בקופסה ותנסה לחזק את מעמדה בטבלת בית ד' של גביע הטוטו. הזהובים מדורגים כעת במקום השני עם חמש נקודות משלושה משחקים ונחצחון מחר יעזור לקבוצה לעשות צעד נוסף לקראת העפלה לשלב הבא.

המאמן גיא לוזון צפוי לתת דקות למרבית שחקני הסגל וככל הנראה ינצל את חמשת החילופים שלו על מנת שלא להעמיס על שחקני ההרכב הראשון לקראת משחק הליגה מול בני סכנין בשבת. לוזון צפוי לתת דקות משחק ללירן כהן ועומר רפס, שהצטרפו זה לא מכבר וכן להריץ את עומרי אפק, שהתאושש מפציעה אבל חסרות לו דקות וכושר משחק. הקפטן אסי בלדוט סובל מפציעה בשרירי הבטן ויהיה מחוץ לסגל.

הרכב משוער: רן קדוש, עוז ראלי (איציק עזוז), דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, סיניסיה ליניץ', מהראן ראדי, עומרי אפק, לירוי צעירי, לירן כהן, משה ביטון (אלירן עטר)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully