וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ביזלי שב לאימוני מיאמי

הפורוורד סיים חודש במוסד שיקום, והצטרף חזרה לקבוצתו. אביו: "זו קריאת השכמה שעליו לקחת את הקריירה ברצינות"

לאחר שהתאשפז במכון גמילה לפני כחודש, מייקל ביזלי בדרכו לשוב לאימוני מיאמי, ואולי לשים את הפרשיה המעט משונה ומעורפלת שעבר, מאחוריו. כזכור, ב-24 באוגוסט אשפז את עצמו הפורוורד הצעיר של ההיט במוסד גמילה לטיפול בבעיות אישיות, כולל דיכאון. לאחר מכן התברר כי המוסד ביוסטון קשור לעבירת הסמים השניה של ביזלי מאז הגיעו בליגה, כאשר בעונה שעברה הוא עבר על חוקי הליגה בתכנית הרוקיז של דייויד סטרן, ואף נקנס ב-50 אלף דולר. אחד האנשים שטיפלו ועבדו עם הפורוורד המוכשר במוסד ביוסטון הוא ג'ון לוקאס, שידע עיסוק עם חומרים אסורים בימיו.

אמש (ראשון), חזר ביזלי לביתו שבדרום פלורידה, והוא צפוי להתחיל להתאמן עם ההיט עוד היום, ולהשתתף במחנה קדם העונה שיחל ב-28 לחודש. ביום שבת התראיין אביו של השחקן לתקשורת המקומית, בו הביע את שביעות רצונו מ-30 הימים האחרונים שעברו על בנו. עם זאת, הוא האחרון שחוסך ממנו ביקורת. "הוא אמר לי שלמד הרבה מהתהליך. זו היתה קריאת השכמה שהוא צריך לקחת את הקריירה שלו יותר ברצינות. אמרתי לו שהוא צריך להפוך מילד לגבר תוך דקה. אני יודע שזה הרבה לחץ עליו, להיות בוגר, אבל התפיסה שצריכה להצטייר ממנו היא של מקצוען, והוא צריך להתנהג כאחד כזה".

באשר למצבו הנפשי המעורער בעבר של בנו, אמר ביזלי סיניור: "הוא בסדר. הראש שלו מסודר והוא שמח. הוא דיבר איתי על ההחלטות שלקח שהביאו אותו לאן שהוא נמצא, וברגע שהוא לקח אחריות על מעשיו הוא גם לקח את השיקום יותר ברצינות". לכשנשאל האם לבנו יש בעיה עם שימוש בחומרים אסורים, אמר אביו: "אני לא חושב שזו בעיה. אם זו כן היתה, תפסו אותה לפני שהיא הפכה למשהו אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully