וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר התקדמה למקום ה-46 בעולם

הזכיה בגואנגז’ו הקפיצה את הטניסאית הבכירה של ישראל בחזרה לטופ 50. קלייסטרס מדורגת 17. סלע נשאר 29 בעולם

מאז מאי 2006 שחר פאר לא טעמה את טעמה המתוק של זכייה בטורניר WTA, ואחרי ניצחונה בשבת על אלברטה בריאנטי בגמר טורניר גואנגז'ו, היא יכולה לחוש גאווה ולסמן את ראש השנה תש"ע כחגגיגה כפולה. פאר, שנמצאת בכושר טוב לאחורנה, הציגה בגמר משחק נחוש שכלל חבטות גב יד נהדרות וחבטות הגשה מצוינות. הזכייה בגואנגז'ו הקפיצה את שחר אחד עשר שלבים למקום ה-46 בעולם, ובכך חוזרת הטניסאית הבכירה של ישראל לטופ 50 בעולם. בריאנטי, יריבתה של פאר בגמר, קפצה מהמקום ה-85 למקום ה-67 בדירוג.

מי שממשיכה להתקדם בדירוג היא אלופת ארצות הברית הטרייה, קים קלייסטרס. הבלגית, שלא היתה מדורגת בטורניר ונכנסה אליו בעזרת כרטיס חופשי מהמארגנים, עלתה שני שלבים למקום ה-17 בעולם. גם מריה שראפובה הנאווה ממשיכה להתקדם בדירוג, ועלתה שני שלבים אל המקום ה-25 בעולם.

שלוש הראשונות בעולם - דינארה סאפינה, סרינה וויליאמס ו-ונוס וויליאמס - נותרו על מקומן, אך לא מעט שינויים נרשמו בעשירייה הראשונה. אלנה דמנטייבה התקדמה למקום הרביעי, והדיחה משם את סבטלנה קוזניצובה, שירדה למקום השישי. קרוליין ווז'ניאקי, פינאליסטית אליפות ארצות הברית, התקדמה שלב אחד למקום החמישי. ורה זבונרבה, ילנה יאנקוביץ', ויקטוריה אזרנקה ופלאביה פנטה נותרו על מקומן בין המקומות 7 ל-10.

סלע עומד במקום

דודי סלע, הטניסאי הבכיר של ישראל, שמר על המקום ה-29 בעולם בדירוג ה-ATP שפורסם היום (שני). סלע, שנוצח על ידי חואן קרלוס פררו הספרדי בחצי גמר גביע דייויס, ישחק ב-28 בספטמבר בטורניר בנגקוק (משטח קשה, סך פרסים 608 אלף דולר). הראל לוי, שניצח על החמיר במורסיה את פלסיאנו לופז והעניק לישראל נקודה יוקרתית בהפסד 4:1 לספרד, ירד שלושה שלבים אל המקום ה-143 בעולם.

בעשירייה הראשונה בעולם אין שינוי. אלוף ארצות הברית הטרי, חואן מרטין דל פוטרו, נותר חמישי בעולם, כשמקדימים אותו מוביל הדירוג ופינאליסט ארצות הברית, רוג'ר פדרר, הספרדי רפאל נדאל, הבריטי אנדי מארי והסרבי נובאק דג'וקוביץ'. את המקומות 6 עד 10 תופסים בהתאמה אנדי רודיק, ג'ו-ווילפריד צונגה, ניקולאי דוידנקו, פרננדו ורדאסקו וז'יל סימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully