וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוב של ריאל מדריד: 327 מיליון יורו

מועדון הפאר הודיע על החוב הכבד לאור שלל החתמות הקיץ. ואן ניסטלרוי חזר אחרי 10 חודשים, נפצע שוב, וייעדר חודש וחצי

על אף פתיחת העונה המוצלחת, לא הכל וורוד בממלכת ריאל מדריד. הבלאנקוס הודיעו היום (שני) שהם נמצאים בחוב משוגע של 327 מיליון יורו לאחר שלל החתמות הקיץ (כריסטיאנו רונאלדו, קאקה, קארים בנזמה, צ'אבי אלונסו, ראול אלביול). "אנחנו עוברים זמנים לא פשוטים עם המשבר הכלכלי העולמי, והיינו צריכים לעשות מאמץ גדול בהחתמת שחקנים חדשים בקיץ, מה שמסביר את החוב", אמר פלורנטינו פרז באדישות. למרות זאת, הנשיא מאמין שהרווחים המתכוננים צפויים להקטין את החוב לאיזור ה-210 מיליון יורו. בלבד.

ולנושא כאוב אחר. עשרה חודשים ישב רוד ואן ניסטלרוי בצד, וצפה בריאל מדריד מודחת על ידי ליברפול מליגת באלופות, נאבקת בברצלונה ומאבדת את אליפות ספרד ורוכשת כוכבי על דוגמת קאקה וכריסטיאנו רונאלדו. אתמול (ראשון) בדקה ה-78, אחרי החלמה ארוכה מפציעה, החלוץ ההולנדי נכנס במצב בו הובילו הבלאנקוס 0:4 על חרס, וחתם את תוצאת המשחק בשער בדקה ה-89, שקבע 0:5. בכורה מוצלחת? נראה שלא.

התקשורת בספרד מדווחת הבוקר כי ואן ניסטלרוי נפצע במשחק וסובל מקרע בשריר הירך השמאלית. ההולנדי בן ה-33, ששערו נגד חרס היה הראשון מאז אוקטובר 2008, החלים מפציעה בברך, אלא שכעת, לאחר בדיקה על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה, פרסמה ריאל מדריד באתרה הרשמי כי החלוץ ההולנדי הוותיק ייעדר מהמגרשים כחודש וחצי. לא נעים.

ריאל בעצמה די אכזבה נגד חרס. סגנית אלופת ספרד עלתה ליתרון 0:1 כבר בדקה הראשונה, משער של רונאלדו, אולם לאחר מכן התקשתה לפצח את הגנת האורחים. רק בדקה ה-75 הסכר נפרץ כשרונאלדו השלים צמד, וגוטי, בנזמה ו-ואן ניסטלרוי השלימו את המלאכה. "לא שיחקנו טוב כקבוצה, אבל אני מרוצה מהתוצאה הסופית", אמר מאמן ריאל, מנואל פלגריני. בלם הקבוצה, סרחיו ראמוס, שחזר אף הוא מהעדרות בשל פציעה, שארכה ארבעה חודשים, אמר ל"אס": "שיחקתי טוב מבחינה אישית, והרגשתי נוח על המגרש. לא ייקח לי הרבה זמן כדי לחזור לכושר". ראמוס התייחס לניצחון ולדבריו של פלגריני ואמר: "זה פרויקט חדש, אבל נהדר, אני מאוד שמח שיש חברים חדשים בקבוצה, קל יותר לשחק עם שחקנים כאלה, אין לי ספק שנרוץ בצמרת, אבל יש עוד הרבה לשפר".

עדכון ראשון: 09:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully