וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: גומיס גנב נקודה לליון

פ.ס.ז' וליון נפרדו ב-1:1 אחרי שער מנבדל של גומיס בדקה ה-85, בורדו נשארה בפסגה. קורביס נשלח לכלא באמצע משחק

פאריס סן ז'רמן וליון נפרדו היום (ראשון) ב-1:1 במשחק המרכזי במסגרת המחזור השישי של הליגה הצרפתית, בעוד משחק איכותי שסיפקה לנו הליגה המצוינת. ליון, שקיוותה להיצמד לבורדו בפסגה, איבדה נקודות בפעם השנייה העונה, אך מבחינת האלופה לשעבר, היא יותר הרוויחה נקודה מאשר איבדה שתיים.

לודביק ג'יולי העלה את הפריסאים ליתרון בדקה ה-29 אחרי שדחק מקרוב, והעלה את הציפיות על הספסל של פ.ס.ז', אבל מי שמנע מליון את הפסדה הראשון העונה היה שוב בפטימבי גומיס, שכבש שער שוויון בדקה ה-85 והשווה ל-1:1 אחרי בישול של ליסנדרו לופז (במה שהוכיחו צילומי הטלוויזיה כשער מעבדת נבדל). פ.ס.ז' נותרה במקום השישי, מרחק חמש נקודות מהפסגה.

עוד בצרפת

לאנס - ליל 1:1

הדרבי של הצפון הפגיש שתי קבוצות תחתית שבשנים האחרונות איבדו גובה, אבל שתיהן נאלצו להתספק בנקודה בלבד. עבדול ראזאק בוקארי כבש עבור המארחת בדקה ה-57 וכרטיס אדום שספג יוהאן קבאיי בדקה ה-71 אמור היה לסלול את הדרך של לאנס לניצחון, אבל עדיל ראמי השווה בדקה ה-90 וחילק את הנקודות.

טולוז - לה מאן 0:2

ניצחון 2:3 בבלגרד על פרטיזן המקומית באירופה השכיח מהמקומיים את פתיחת העונה המגומגמת שלהם בליגה והם התגברו על יריבה נחותה מהם וברחו מהתחתית. אנדרה פייר ג'יניארק אמנם מתקשה למצוא את הרשת בינתיים, אבל הוא בישל את הראשון לאטיין דידו בדקה ה-26, מוסא סיסוקו כבש את השני בדקה ה-69 והקבוצה מדרום צרפת השיגה ניצחון.

קורביס נשלח לכלא באמצע המשחק

מאמן מארסיי לשעבר רולאן קורביס נשלח לכלא על ידי בית המשפט הצרפתי. קורביס נידון לשנתיים באוקטובר 2007 על חלקו באי סדרים כספיים בעסקות העברות של שחקנים במארסיי בין השנים 1997 ל-1999. מכיוון שערעורו נדחה ופסק הדין כבר ניתן, קורביס ידע שבכל רגע המשטרה הצרפתית יכולה לעוצרו. המשטרה והתביעה בחרו לעצור את קורביס בן ה-56 דווקא בשבת בערב, כשהמאמן לשעבר צפה במשחק בין מארסיי למונפלייה. קורביס כבר עמד לפרשן עבור תחנת רדיו, כשלפתע ניגשו אליו השוטרים.

"אני לא מבין את זה, כי המשטרה יודעת בדיוק איפה למצוא אותי", סיפר קורביס, "הם יכלו לעשות את זה בצורה עדינה ומכובדת יותר".

קורביס, כזכור, היה מועמד לתפקיד מאמן מכבי תל אביב, ואף הגיע לישראל עם מי שהיה הבעלים המיועד של הצהובים, פיליפ סולומון חבאבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully