וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המבורג לא הצליחה לחזור למוטב

יריבת הפועל ת"א באירופה נעצרה אחרי 4 ניצחונות ברצף בליגה עם 1:1 בפרנקפורט. מאמן בוכום פוטר. סלטיק-הארטס 1:2

המבורג, יריבתה הבאה של הפועל תל אביב במחזור השני של הליגה האירופית, ניסתה להתאושש הערב (ראשון) במסגרת המחזור השישי של הליגה הגרמנית. כזכור, ביום חמישי האחרון נוצחה הקבוצה הגרמנית במחזור הראשון בליגה האירופית בחוץ על ידי ראפיד וינה 3:0.

הקבוצה של ברונו לבאדיה, שיצאה להתארח בפרנקפורט, עלתה ליתרון מוקדם משער של זה רוברטו לאחר שמונה דקות בלבד במשחק. היתרון של המבורג החזיק מעמד 24 דקות, כשמרקו ראס הצליח לאזן ל-1:1, תוצאה שנשמרה עד הסיום. לאחר ארבעה ניצחונות רצופים בליגה, נעצרה הדהירה של המבורג, והיא עם 14 נקודות משישה מחזורים. פרנקפורט משיגה את התיקו הרביעי שלה בליגה והיא עם 10 נקודות במקום השישי.

הרטב ברלין - פרייבורג 4:0

בהתחלה זה נראה כמעידה, ושהקבוצה מעיר הבירה תצליח להתגבר עליה, אבל ככל שעובר הזמן הרטה ברלין ממשיכה להדרדר עוד ועוד. המדורגת אחרונה אירחה בקרב תחתית את המדורגת לפני האחרונה, שהיכתה בה שוק על ירך באצטדיון האולימפי. פרייבורג עשתה בליץ על הקבוצה של מיכאל פריץ במחצית הראשונה, כשאיביצה בנוביץ' (6), סדריק מקיאדי (13) ומוהמאדו אידריסו (43) כובשים. עם תחילת המחצית השנייה הנחיתה פרייבורג עוד מהלומה על הרטה, כשבנוביץ' הבקיע עוד לפני שחלפה דקה מהפתיחה. פרייבורג זינקה מעל הקו האדום עד למקום ה-11. הרטה ממשיכה לנעול את הטבלה.

באייר לברקוזן - ורדר ברמן 0:0

הקבוצה של יופ היינקס, שפתחה את העונה טוב עם ארבעה ניצחונות ותיקו, אירחה את הירוקים של תומאס שאף, במטרה לנצח ולעלות לפסגה, לאחר התיקו של המבורג. אלא שהתיקו שלה השאיר אותה שנייה עם 14 נקודות, כמו להמבורג.

* סלטיק, שנוצחה ביום חמישי האחרון בליגה האירופית על ידי הפועל תל אביב בצורה דרמטית (2:1), התאוששה מההפסד, כשגברה בסלטיק פארק 1:2 על הארטס. האורחים עלו ליתרון משער של סוסו סנטנה (5), אבל כריס קילן (56) וגלן לובנס (90) עשו את המהפך הדרמטי. אחרי חמישה מחזורים סלטיק מדורגת ראשונה עם 13 נקודות, ריינג'רס שנייה עם 11.

מאמן בוכום פוטר

רק שישה מחזורים חלפו מתחילת הליגה, ולבוכום נגמר מהמאמן שלה, מרסל קולר. היום (ראשון) נפרדו ראשי המועדון מהמאמן, לאחר שאמש נוצחה הקבוצה 3:2 בביתה על ידי מיינץ. אחרי שישה מחזורים מדורגת בוכום במקום הלפני אחרון (17) עם ארבע נקודות בלבד.

"אנחנו חייבים למרסל קולר הרבה", אמר המנהל המקצועי של המועדון תומאס ארנסט בהודעה שפרסם המועדון. "תחתיו הצלחנו להחזיק מעמד ארבע עונות בליגה הבכירה, לראשונה מאז שירדנו ליגה ב-1993. אנחנו מאחלים לו כל טוב". קולר מונה לקבוצה ב-2005 והעלה את הקבוצה לליגה הראשונה בתוך עונה, כשמאז הוא הצליח להשאירה בבונדסליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully