וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי, עדיין צפוי מדי בשבילך?

מאמן רומא השתלח בטוטי לא מכבר, וזה ענה לו עם צמד ובישול ב-1:3 על פיורנטינה. סמפדוריה מושלמת, ניצחונות למילאן ואינטר

המחזור הרביעי באיטליה כמעט הגיע לסיומו ובמרכז ההפרדה ההולכת ונרקמת בין הצמרת לתחתית. אחרי שיובנטוס כבר ניצחה אמש (שבת) את ליבורנו 0:2, נותרו היא וסמפדוריה הקבוצות היחידות שמחזיקות במאזן מושלם אחרי שהאחרונה הביסה 1:4 את סיינה. גנואה, שנכנעה 3:1 לקייבו, איבדה נקודות ראשונות.

הקבוצות של מילאנו השיגו ניצחונות דחוקים ואינטר כמובן גבוה בטבלה אחרי 1:2 על קליארי החלשה. מילאן אמנם גברה 0:1 בולוניה, אבל נראה שצריך יותר מזה בשביל להתאושש. בתחתית אטאלנטה, קטאניה וקליארי עדיין בצרות.

במשחק המאוחר של המחזור אירחה רומא את פיורנטינה באולימפיקו. קלאודיו ראניירי תקף את פרנצ'סקו טוטי לפני מספר ימים, אבל קפטן רומא לא התרגש וענה לו בצמד ובישול ב-1:3 המצוין של הג'ילארוסי על הקבוצה מפירנצה.

קליארי - אינטר 2:1

בעוד יובנטוס דוהרת במעלה הטבלה ומסרבת לעצור, הנראזורי מסרבים לוותר על המירוץ ומספר ימים אחרי ה-0:0 המאכזב משהו נגד ברצלונה בבית, עבדו קשה כדי להשיג ניצחון חוץ. דווקא המארחת, שעדיין לא ניצחה העונה, הייתה זו שעלתה ליתרון בדקה ה-16 אחרי פנדל מוצלח של ג'דה, אבל דייגו מיליטו כבש צמד מהיר בדקות 51 ו-55 כדי להשלים מהפך חשוב ולהעניק לקבוצתו שלוש נקודות.

מי שהמשיך את הסכסוך שלו עם העולם הוא ז'וזה מוריניו, שהורחק לאחר שהתעמת עם השופט, ובסיום המשחק סירב להתראיין לתקשורת. "הוא מעדיף שלא לדבר איתכם כשהוא כל כך עצבני", אמר מנהל הקבוצה, "זה שהוא מרוויח מיליונים לא אומר שהוא חייב לכם דין וחשבון".

מילאן - בולוניה 0:1

מילאן הגיעה למשחק בלחץ גדול, כשהאוהדים כבר מתחילים לאבד את הסבלנות כלפי מאמן לאונרדו. אחרי התבוסה בדרבי מול אינטר והתיקו המאופס המאכזב מול ליבורנו, הרוסונרי הלא מרשימים היו חייבים ניצחון כדי להיצמד לצמרת ולהרגיע את הרוחות, אבל הם עשו את זה בקושי, בזכות שער של קלארנס סיידורף בדקה ה-75. רונאלדיניו החולה לא שיחק במדי הרוסונרי, שהשיגו ניצחון שני בתוך מספר ימים אחרי ה-1:2 הנאה במארסיי.

סמפדוריה - סיינה 1:4

סמפ לא עוצרת ועם 12 נקודות מ-12 אפשריות אולי, רק אולי, הימים היפים של שנות ה-90 בדרך חזרה. אנג'לו פאלומבו הפנטסטי, שבדרך כלל עסוק בשבירת ההתקפות של היריבות, כבש בביטעה מחוץ לרחבה בדקה ה-23 ונתן את האות לפתיחת הפסטיבל, דניאלה מאניני הכפיל בדקה ה-31 ומרקו פדאלינו השוויצרי כבש את ה-0:3 בדקה ה-48. מיקלה פיני הוותיק צימק בדקה ה-68, אבל פדאלינו, עם השני שלו, חתם את התוצאה בדקה ה-85.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גנואה - קייבו 3:1

גנואה שהתחזקה בקיץ אחרי עונה מופלאה פתחה גם את זו ברגל ימין, אבל אחרי שלושה ניצחונות משלושה משחקים, נעצרה דווקא בוורונה. קייבו נהנתה מפתיחת משחק מצוינת, כשמיקלה מרקוליני (5, פנדל) ואריון בוגדאני (7) מעלים אותה ל-0:2 מהיר, סרג'יו פלוקארי הפיח תקוות בלבבות האורחים עם פנדל מוצלח בדקה ה-65, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לסרג'יו פליסייר, שקבע 1:3 13 דקות לסיום המשחק.

רומא - פיורנטינה 1:3

רק לפני מספר ימים החליט, משום מה, מאמנה החדש של רומא קלאודיו ראניירי לפתוח חזית עם הקפטן והסמל של הקבוצה, פרנצ'סקו טוטי, כשאמר עליו "שהוא צפוי מדי בתנועות שלו ושהוא חייב לגוון יותר". אז טוטי לא שעה יותר מדי לביקורת של המאמן החדש, מה גם שהוא מוגן בקרב אוהדי הקבוצה שסוגדים לו, והוא השיב לראניירי על המגרש.

אחרי ההפסד המביש בליגה האירופית לפ.צ. באזל השוויצרית, פגשו הג'ילארוסי במחזור הרביעי את פיורנטינה באולימפיקו. אחרי 27 דקות נפסק פנדל לרומא, אותו תרגם טוטי ליתרון. שש דקות לאחר מכן הבקיע הקפטן את השני כדי להשתיק עוד יותר את ראניירי. שמונה דקות חלפו, וטוטי שלח כדור יפהפה עם הפאלש היישר לראשו של דניאלה דה רוסי, שזינק ושלח נגיחה אימתנית לפינת השער. בדקה ה-84 אלברטו ג'ילארדינו צימק, ובסיום 1:3 מרשים לרומא, שמקווה לפתוח דף חדש לאחר הניצחון במטרה לחזור למקומות ראויים יותר עבורה.

תוצאות נוספות:

בארי - אטלנטה 1:4
לבארי: עמנואל ריבאס (7), פאולו בארטו (9), אדגר אלברז (39), מאסימו דונאטי (61). לאטאלנטה: ג'יאמפאולו בליני (84).

קטאניה - לאציו 1:1
לקטאניה: חורחה מרטינז (12). ללאציו: חוליו קרוז (57)

פארמה - פאלרמו 0:1
כריסטיאן זקארדו (17)

פרנצ'סקו טוטי, רומא, חוגג שער. רויטרס
מישהו העז לדבר עליי? פרנצ'סקו טוטי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully