וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הדייויס לא רוצה להתארח אצל פדרר

ישראל נחשבת מדורגת במסגרת הגרלת משחקי הסיבוב הראשון, ועשויה לקבל בחוץ נבחרות חזקות דוגמת שוויץ וצרפת

אחרי שמסע הקסם של ישראל נעצר בספרד עם הפסד 4:1 בחצי גמר גביע דייויס, ואפשר לחוש גאווה בהישג ההיסטורי של דודי סלע, הראל לוי, אנדי רם ויוני ארליך, שיחד עם הקפטן אייל רן סיפקו לנו חוויה נדירה השנה. עכשיו, הפנים ליריבה הבאה של נבחרת הדייויס.

היום (12:30) תתקיים בז'נבה הגרלת משחקי הסיבוב הראשון, שייערכו בפברואר 2010. ישראל היא נבחרת מדורגת, ולכן הנבחרות שיכולות להיות מוגרלות נגדה לא משאירות לה יותר מדי אופציות לארח את המפגש בבית – ובכל זאת יש כמה.

נתחיל עם המוקשים, הנבחרות שכדאי מאוד לא לקבל. מדובר בשלוש נבחרות אירופיות: סרביה, צרפת ושוויץ. בכל אחד מהמקרים המפגש יתקיים אצלן ולא ישאיר יותר מדי סיכוי לנבחרת בכחול-לבן. שוויץ, עם רוג'ר פדרר בסגל, גברה על איטליה 2:3 בזכות ניצחון של המדורג 1 בעולם על פוטיטו סטראצ'ה 3:6, 0:6, 4:6.

סרביה כבר השלימה את ניצחונה על אוזבקיסטן לפני כן (0:5 בסיום), וצרפת עשתה זאת בזכות ניצחון של ג'ו ווילפריד צונגה 6:7, 2:6, 6:3, 6:7 על תימו דה באקר ההולנדי, מה שהעניק לה 1:4 על הנבחרת הכתומה.

יריבה מוכרת שעשויה לפגוש פעם נוספת את סלע וחבריו היא צ'ילה, עליה גברה ישראל לפני שנתיים ברמת השרון, ובמידה ונוגרל נגדה פעם נוספת ניאלץ לנדוד לדרום אמריקה ולשחק על החימר של הצ'יליאנים. במידה ונפגוש את אקוודור, שהדיחה את ברזיל, תיערך הגרלה שתקבע היכן ייערכו המשחקים, כך יקרה גם עם הודו, שניצחה את דרום אפריקה 1:4.

נבחרת אירופית נוספת שישראל תצטרך לבקר, אם תוגרל נגדה, היא בלגיה, שגברה 2:3 על אוקראינה. בניגוד לצרפת, שוויץ וסרביה - פה מדובר במפגש קשה מאוד, אבל אפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully