וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו גם תיירי הנרי יוצא נגד אדבאיור

חלוץ ברצלונה ביקר את הטוגולזי, שחגג מול אוהדי ארסנל: "לא היה מזיק לו להראות קצת כבוד". ליברפול מהללת את טורס

כבר שבוע שלם עבר, אבל בארסנל עדיין מתקשים להתאושש מההתנהגות של חלוץ הקבוצה לשעבר, עמנואל אדבאיור, שכבש נגדה במדי מנצ'סטר סיטי ורץ לחגוג ארוכות אל מול האוהדים האדומים ההמומים, שתמכו בו מספר חודשים קודם לכן. הקהל הלונדוני, מיותר לציין, יצא מכליו. אדבאיור עצמו לא ממש הבין מדוע והיום (ראשון) הגיע תורו של חלוץ עבר אחר של הקבוצה, תיירי הנרי, לצאת כנגד הטוגולזי ולעמוד לצד האוהדים של התותחנים.

"האוהדים בארסנל תמיד היו נהדרים. הם תמיד יישארו המשפחה שלי. מעולם לא ראיתי אותם כל כך כועסים כמו בסוף השבוע שעבר. לא חשוב מה אדבאיור הרגיש, הוא היה יכול להרוויח את הכבוד שלו אצל האוהדים אם לא היה חוגג את השער. זה היה מראה על קלאסה, וזה מה שרוב השחקנים עושים נגד הקבוצות שלהם לשעבר. אני ממש לא מבין מדוע הוא לא התנהג כך", אמר הנרי. "ארסן ונגר משקיע בך הרבה כשהוא רואה בך את הכישרון, ואני לא חושב שהיה מזיק לאדבאיור להראות לו ולאוהדי הקבוצה מעט כבוד".

על הדשא, הביסו אמש התותחנים 0:4 את וויגן, תוך הצגת כדורגל מוצלחת ואסיפת שלוש נקודות חשובות שיעזרו להם לשוב לדרך הישר. "אם אתה לא משיג הרבה נקודות בשלב מוקדם אתה בבעיה בפרמיירליג, כך שזה היה משחק חשוב עבורנו", אמר מאמן הקבוצה, ארסן ונגר. "הראנו את הגישה והיכולת הנכונה היום ואני מאוד אופטימי. יש משהו מאוד מיוחד בקבוצה הזאת". באשר לתומאס ורמאלן, הרכש היחיד שביצעה ארסנל במהלך הקיץ ושהבקיע אמש צמד, אמר ונגר: "הוא הבקיע שני שערים נהדרים ברגל שמאל. הוא מסוגל להבקיע שערים מהסוג הזה".

בניטז: "אם טורס ימשיך ככה, הוא יהיה אחד הטובים"

קבוצה מרוצה אחרת מערב המשחקים של יום שבת היתה ליברפול, שחזרה ממשחק חוץ קשה בווסטהאם עם שלוש נקודות ו-2:3, הודות לצמד מצוין של פרננדו טורס. "אם הוא ימשיך לשחק ככה, הוא יהיה אחד הטובים ביותר", אמר מאמן האדומים, רפא בניטז בסיום המשחק. "כשמדברים על הפרמיירליג יש הרבה שחקנים עם איכויות, כך שקשה לבחור אחד, אבל הוא בהחלט מהטובים ביותר. קל מאוד לראות את האיכויות שלו, ואם הוא רוצה ללמוד הוא עוד ישתפר. עכשיו הוא בריא ועובד קשה, בתקווה שלא ייפצע שוב".

גם קפטן הקבוצה, סטיבן ג'רארד, לא נשאר אדיש אל מול יכולת השיא של חברו הספרדי. "הסטנדרטים שהוא מציב מאוד גבוהים. אם במשחק אחד הוא לא מבקיע או משחק קצת פחות טוב, כולם מסתכלים עליו. אבל זו הביקורת שאתה מקבל כשאתה שחקן טוב". באשר למשחק עצמו ופתיחת העונה של הקבוצה, הוסיף כוכב נבחרת אנגליה: "אנחנו בונים את הביטחון לאט לאט ובהחלט משחקים טוב יותר מששיחקנו בתחילת העונה. אני מקווה שנצא לרצף של תוצאות טובות מעכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully