וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבור נשיא ליבורנו, בופון גדול כמו מראדונה

על אף ההפסד 2:0 של קבוצתו ליובנטוס, אלדו ספינלי מצא זמן להלל את השוער: "שחקנים כמוהו וכמו דייגו מגיעים רק פעם אחת"

לא בטוח שהרבה פרשנים הימרו שיובנטוס החדשה, עם צ'ירו פררה כמאמן, תעמוד בגאון בראש טבלת הסריה A אחרי ארבעה מחזורים, ותהיה לקבוצה המושלמת היחידה באיטליה. אלא שהגברת הזקנה לא ממש מתחשבת בפרשנים, ואמש (שבת) היא המשיכה את הפורמה המצוינת אחרי 0:2 ביתי על ליבורנו הודות לשערים של יאקווינטה ומרקיסיו.

אחד השחקנים הבולטים של יובנטוס בפתיחת העונה החדשה הוא ג'יאנלואיג'י בופון, שספג שער אחד בלבד בארבעת המחזורים הראשונים, כל זה אחרי שנעדר משלבים רבים של העונה החולפת בגין פציעות. "אני בתקופה טובה ומקווה שאמשיך אותה. תמיד צריך לעשות את הטוב ביותר כשאתה בפסגה", אמר הבוקר שוער נבחרת איטליה.

"אני לא עושה שום דבר מיוחד, אבל כשאתה חוזר משמונה חודשים של פציעה ועינויים ופתאום מרגיש בסדר, זה נותן לך את השמחה והנחישות שקודם לא היתה לך. כמובן שגם כל הביקורות שהופנו כנגדי עזרו לי". באשר לקבוצתו המרשימה, הוסיף השוער: "זה סימן ליציבות ואופטימיות. אנחנו יודעים שעלינו עדיין להשתפר, אבל העובדה שאנחנו מנצחים אפילו כשאנחנו לא ב-100 אחוז יכולת מאוד עוזרת לנו".

אמש, בופון לא הרשים רק את אנשי יובנטוס והקהל האובייקטיבי, כי גם את נשיא הקבוצה המפסידה מליבורנו, אלדו ספינלי, שמצא זמן להלל את השוער לאחר המשחק. "הוא עצר הכל ופשוט לא נתן לנו סיכוי. הוא השוער הכי טוב בכל הזמנים. שחקנים כמוהו וכמו מראדונה מגיעים רק פעם אחת, מעולם לא ראיתי מישהו דומה לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully