וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "תמיד הרגשתי שאוהבים אותי בברצלונה"

הארגנטינאי חגג את הארכת חוזהו עם 2:5 על אתלטיקו: ”בארסה מבינה את הרגשות שלי”. גווארדיולה דווקא לא יצא מגדרו

המפגשים בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד תמיד היו מסעירים וקצביים, ותמיד הסתיימו עם מנה הגונה של שערים. גם המפגש אמש (שבת) בין השתיים הותיר טעם של עוד. ברצלונה הביסה את אתלטיקו 2:5 בקאמפ נואו, ונראה ששחקניה שחכו את אותו תיקו מאופס עם אינטר בליגת האלופות.

"זאת הייתה הרגשה מיוחדת לחזור הביתה", אמר אנדרס אינייסטה ל"אס" הספרדי, "אני חייב לשחק עוד כדי למצוא את הקצב שלי מחדש אחרי שישבתי בחוץ תקופה ארוכה. היה לנו יתרון טוב במחצית, וכשהם צימקו קצת נלחצנו, אבל הכי חשוב שהשגנו את שלוש הנקודות מול יריבה קשה".

ברצלונה נותרה מושלמת, כשבאמתחתה תשע נקודות והיא מוליכה את הלה ליגה. לעומתה אתלטיקו ממשיכה בפתיחת העונה האיומה שלה ויש לה נקודה אחת מתשע אפשריות. לאונל מסי, שהצטיין במדי בארסה אחרי שהאריך בה את חוזהו עד 2016, סיכם שבוע גדול מבחינה אישית. "אני שמח על התוצאות של השבוע הזה, גם על חידוש החוזה וגם על הניצחון. תמיד הרגשתי שאוהבים אותי בברצלונה, המועדון הזה מבין את הרגשות שלי, החוזה החדש הוא לא בזכות הכסף אלא בזכות ההרגשה".

לעומת צמד כוכביו, מאמן הקבוצה, פפ גווארדיולה, לא יצא מגדרו אחרי ההצגה. "ניצחנו קבוצה טובה, ואני חייב לציין את העבודה ההגנתית שלנו, בעיקר של זלטאן והנרי, אבל לא שלטנו במשחק", אמר המאמן הצעיר בסיום. "אם לא היתה לנו את רמת האינטנסיביות בה שיחקנו, לא היינו מנצחים את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully