וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר: "חיכיתי לזה הרבה זמן"

הישראלית היתה מאושרת אחרי הניצחון על בריאנטי והזכיה בטורניר גואנגז'ו, הראשון שלה מאז 2006: "אני בדרך הנכונה"

שחר פאר טניסאית ישראלית. רויטרס
הבטיחה חזרה לטופ 50, והמתיקה זאת עם ניצחון בגמר. פאר/רויטרס

לא תמיד זה נעים לשהות בחו"ל בזמן שעם ישראל חוגג את ראש השנה בארוחות חג ומפגשים משפחתיים, אבל שחר פאר תזכור לטובה את ראש השנה תש"ע. הטניסאית הבכירה של ישראל התייצבה היום (ראשון) בגמר טורניר גואנגז'ו שבסין (פרסים בסך 220 אלף דולר, משטח קשה) והוכיחה שהיא בדרך הבטוחה חזרה לקדמת הסבב אחרי התקופה הקשה שעברה עליה בחודשים האחרונים. הישראלית, המדורגת 57 בעולם ניצחה בגמר את האיטלקיה בת ה-29 אלברטה בריאנטי (85 בעולם) בתוצאה 3:6, 4:6, ולראשונה מאז מאי 2006 היא זוכה בטורניר בסבב ה-WTA. איזו דרך מתוקה לפתוח שנה חדשה.

פאר, שהגיעה מדורגת חמישית לטורניר, צפויה לשוב לטופ 50 וכבר הבטיחה לעצמה 280 נקודות דירוג ו-37 אלף דולר. זהו הגמר הראשון אליו פאר מגיעה מזה תקופה ארוכה, כשהפעם האחרונה שהייתה במעמד הזה הייתה לפני למעלה משנתיים וחצי, אז הפסידה לונוס וויליאמס בממפיס 6:1, 6:1. הפעם האחרונה בה פאר זכתה בתואר הייתה, כאמור, במאי 2006, כשניצחה בגמר טורניר איסטנבול את אנסטסיה מיסקינה. מגואנגז'ו ממריאה פאר לטורניר טשקנט, בו היא מדורגת שניה. פאר הוגרלה לשחק נגד האסטונית מארט אני (156 בעולם).

מהלך המשחק

פאר פתחה בצורה מהוססת ונראתה מעט לחוצה, ובריינטי ניצלה זאת כדי להשיג שבירה במשחקון הראשון, ולהמשיך ליתרון 0:2. פאר התעשתה, החלה לשחק אגרסיבי והלחיצה את יריבתה. בריאנטי ביצעה טעויות, פאר הגישה מצוין ושלטה בקצב מהקו האחורי בדרך ליתרון 2:3. בשלב הזה פאר שלטה לחלוטין בקצב, האיטלקיה לא מצאה תשובה לשינויי הכיוון וההגשה של הישראלית, ופאר ניצחה 3:6 במערכה הראשונה.

שחר עלתה נמרצת למערכה השנייה, ואף השיגה נקודת שבירה במשחקון הראשון, אך האיטלקיה בת ה-29 שמרה על ההגשה. במשחקון השלישי פאר הצליחה לשבור את יריבתה, ועלתה ל-1:2. במשחקון השביעי פאר השיגה נקודת שבירה, אולם האיטלקיה נאחזה בציפורניה במשחקון ושמרה על ההגשה. במשחקון התשיעי חוותה פאר מעין נפילת מתח קלה, והאיטלקיה הגישה וצימקה ל-5:4. במשחקון העשירי פאר הייתה מרוכזת וחבטה את דרכה לניצחון 4:6 במערכה וזכייה בטורניר גואנגז'ו. ברכות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

"מקווה להמשיך את המומנטום"

"ההתחלה היתה קשה. הייתי קצת נרגשת והיה מאוד, מאוד חם. ההגשה שלי עבדה טובה אחרי ההתחלה האיטית, והרגשתי שיש לי קצת יותר שליטה על המשחק", אמרה הישראלית המאושרת בסיום. "אני מאוד שמחה שניצחתי את הטורניר. חיכיתי לזה הרבה זמן ועברתי הרבה תקופות רעות. אני מרגישה ששיחקתי היטב כבר זמן מה, ואני בדרך הנכונה", הוסיפה פאר. "אני מקווה לקחת הרבה מהשבוע הזה ולהמשיך את המומנטום עד סיום השנה, וכן בשנה הבאה".

"אני חושבת שהטורניר הזה לא היה אחד הטורנירים הכי טובים שלי", הוסיפה פאר, "בארצות הברית שיחקתי ברמה יותר טובה, אבל צריך לדעת לנצח גם כשלא משחקים טוב. שיפרתי את הסרב, הגשתי מצוין, אני יותר אגרסיבית ומחפשת איך לנצח בנקודות ורואים את זה במשחק עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully