וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בורדו פגעה בול בבולון

האלופה שתפגוש בעוד כשבוע וחצי את מכבי חיפה באלופות, ניצחה 0:2 והיא ראשונה. מארסיי שנייה אחרי 2:4 על מונפלייה

המחזור השישי בליגה הצרפתית עומד בסימן דרבי. שלושה כאלה נערכים ביום שבת וראשון, ומייצרים עניין רב עוד לפני המשחק המרכזי בין פריס סן ז'רמן לליון שינעל את המחזור. בורדו, שתפגוש את מכבי חיפה באלופות בעוד כשבועיים, לא התעניינה במתרחש במשחקים אחרים וניצחה 0:2 את בולון כדי לשמור על המקום הראשון.

מונאקו המשיכה להרשים כשניצחה בדרבי של הריביירה 1:3 את ניס בחוץ. משחק מסקרן ביותר נערך בדרום צרפת, בקרב בין שתי בלתי מנוצחות, כאשר מארסיי גברה 2:4 על מונפלייה ועלתה בעקבות הניצחון למקום השני. ראן עדיין ללא הפסד, והיא חזק בצמרת בזכות 0:4 מרשים במגרשה של גרנובל האומללה.

בולון - בורדו 2:0

האלופה, עדיין ללא הפסד וממרומי המקום הראשון, יצאה לבולון סור מר למפגש מול העולה החדשה. לורן בלאן חסר את השוער הפצוע סדריק קראסו וכן את מארק פלאנוס והשאיר את יוהאן גורקוף על הספסל עד לדקה ה-68, אבל שחקניו הסתדרו מול בולון נטולת כוכבה גרגורי טיל ושמרו על מקומם בפסגה.

בעוד כשבוע וחצי תפגוש בורדו את מכבי חיפה במחזור השני של שלב הבתים בליגת האלופות, ועד אז מקווה האלופה לשמור על המקום הראשון בליגה. בדקה ה-34 נגח יוהאן גופראן את הראשון של בורדו והכניע את חברו לקבוצה בעונה הקודמת, מתיו ואלוורד. המשחק התנהל על מי מנוחות עד לכניסתו של גורקוף, שבדקה ה-70 הגביה כדור חופשי ויוהאן לאשור הוותיק נגח לשערו הוא.

מארסיי - מונפלייה 2:4

אם יש משחק אליו התגעגעו בסטאד ולודרום, זהו הדרבי מול מונפלייה. אוהדי מארסיי לא יכולים לשכוח את המפגש בין הקבוצות ב-1999, אז הוליכה מונפלייה 0:4 ומארסיי ביצעה קאמבק מהסרטים בדרך לניצחון 4:5. מונפלייה, שעלתה לליגה הבכירה רק במחזור הסיום של העונה שעברה, היא הפתעת העונה עד כה. שחקניו של רנה ז'יראר לא חוו הפסד עד המשחק, והגיעו למשחק בעיר הנמל הדרומית מהמקום השלישי.

זה היה נכון עד למשחק הערב - אחריו מונפלייה כבר לא בלתי מנוצחת וגם לא במקום השלישי. לעומת זאת, מארסיי, שכבר הוליכה 0:3 במחצית, העפילה למקום השני ודידייה דשאן בהחלט יכול להיות מרוצה.

לוצ'ו גונזאלס פתח את המסכת רק לאחר חצי שעה, ומאז השערים נפלו בקצב. ממאדו ניאנג (33) ואדוארד סיסה (38) כבשו עוד לפני סיומה של המחצית הראשונה, מבישולים של הקשר הארגנטינאי. סולימן דיאוורה (49) הוסיף, כאשר רק לאחר מכן הצליחו האורחים לצמק משערים של יונס בלאנדה (75) וסולימאן קמארה בפנדל (88).

גרנובל - ראן 4:0

המארחת קיוותה להשיג נקודות ראשונות, אבל הקרב מול ראן ההתקפית והבלתי מנוצחת לא היה כוחות למן הרגע הראשון. דקה אחת הספיקה לגיאן אסמואה לכבוש את הראשון, ובדקה השביעית כבר היה 0:2, בזכות שער של סילבן מרבו. ההתעללות בגוויה של גרנובל נמשכה בדקה ה-20, אז הבלם קאדר מנגאן הבקיע מקרוב אחרי מצב נייח, ואסמואה שפתח את הערב היה גם זה שנעל אותו עם פנדל מוצלח בדקה ה-61. ראן חזק בצמרת, גרנובל חייבת שינוי כפי שהבהירו אוהדיה כשזרקו אבוקות למגרש וגרמו להפסקת המשחק פעמיים.

ניס - מונאקו 3:1

עוד דרבי של דרום מזרח צרפת, הפעם דרבי הריביירה. מאז חזרה ניס לליגה הראשונה ב-2002, היא שולטת במפגשים ביד רמה עם שבעה ניצחונות לעומת שני הפסדים בלבד, אך הערב כלום לא עבד וההפסד השלישי הגיע מול מונאקו המרשימה. ננה הברזילאי סחט פנדל בדקה השמינית ודייק מהנקודה כדי לעלות את מונאקו ליתרון, וארבע דקות לאחר מכן הגיע השני מרגלי אלחנדרו אלונסו הארגנטינאי. ניס חזרה למשחק עם שער של לוק רמי בדקה ה-42, אך אלונסו הנפלא נגח לרשת את השלישי בדקה ה-71 והבטיח ניצחון יוקרתי לגי לאקומב.

משחקים נוספים:

סנט אטיין - אוקזר 1:1
לסנט אטיין: גונזאלו ברחסיו (13). לאוקזר: קווין לז'אן (76)

לוריין - נאנסי 1:3
ללוריין: סיגמארי דיארה (42), קווין גמיירו (60), אוליבייה מונטרוביו (90 בפנדל). לנאנסי: פול אלו אפולו (90)

סושו - ואלנסיין 5:2
לסושו: ז'רמי ברשה (3), ריאד בודבוז (41). לוואלנסיין: קרלוס סאנצ'ז (24), גרגורי פוז'ול (49 ו-85), יוהאן אודל (63), פאיד בן חלפאלה (76)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully