וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער לאבוחצירא בהפסד לאריסה

החלוץ שיחק 90 דקות והבקיע את הראשון שלו, אבל קבוצתו הפסידה 2:1 להיראקליס. טועמה עלה כמחליף בדקה ה-69

לאריסה, קבוצתם של סלים טועמה ושמעון אבוחצירא, פתחה את העונה בצורה רעה. במחזור הקודם כבשה שערים ראשונים ב-2:2 עם אטרומיטוס, אך איבדה יתרון כפול ויצאה מתוסכלת כשבמאזנה שתי נקודות בלבד בשלושה משחקים וגם ההדחה המוקדמת מאירופה עדיין מהדהדת. הערב (שבת) עם אבוחצירא בהרכב וטועמה על הספסל, התארחה אצל היראקליס במשחק שנערך ללא קהל בשל עונש שקיבלה יריבתה, תרה אחר ניצחון ליגה ראשון וסיימה עם הפסד נוסף, 2:1.

בשנה שעברה ניצחה לאריסה פעמיים 0:2 את היראקליס, אבל המשחק הזה היה המשך ישיר לפתיחת העונה. אחרי מחצית מאופסת בשליטה קלה של היראקליס, המשחק קיבל תפנית והתעורר לחיים. דניס אפשטיין הגרמני העלה את היראקליס ליתרון, אבל אז טעות בהגנת המארחת איפשרה לאבוחצירא להשוות ולחגוג את הראשון שלו העונה בליגה. אלא שהשמחה של לאריסה החזיקה מעמד רק דקה, אז ויקטורס יאקוב הרומני העניק את הניצחון לקבוצה מסלוניקי.

* בקפריסין, ציפה במחזור השלישי לאפולון לימסול, אליה משתייך משה מישאלוב שלא שותף היום, משחק דרבי במגרשה של אריס. המארחת עלתה ליתרון בזכות שער נגיחה של סשה סטויאנוביץ' בדקה ה-39, אבל אפולון איזנה מרגלי מוסטפה בנגורה בדקה ה-47, אחרי בישול של גסטון סאנגוי, מה שלא מנע ממנה לאבד את המאזן המושלם שלה.

* בבלגיה, האלופה סטנדרד ליאז', ללא הבלם הישראלי רמי גרשון בסגל, גברה בביתה 1:3 על לוקרן. שחקניה הישראלים של הקבוצה האורחת, יואב זיו, אבי סטרול ועומר גולן, לא שותפו. מהדי קארסלה-גונזאלס (11), דיומרסי מבוקאני (17) ופליפה מאטינס (25) כבשו לסטנדרד, סולימאן סמאייץ' (16).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully