וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "מקווה שאחרי ברנלי אתפוס מקום בהרכב"

קשר ליברפול מצפה להשתלב בהרכב הראשון של בניטז ומחכה לווסטהאם, קבוצתו הקודמת: "מקווה שהאוהדים יכבדו אותי"

אחרי שדהר לניצחון ענק על ברנלי עם שלישייה, יוסי בניון ינסה לעשות את אותו דבר לקבוצתו הראשונה בפרמייר ליג, ווסטהאם (19:30, ספורט 1). הקשר הישראלי התראיין ל"סאן" הלונדוני וביקש מאוהדי קבוצתו הקודמת קצת כבוד.

"עזרתי למנוע ירידה של ווסטהאם לצ'מפיונשיפ, כך שאני מקווה שהאוהדים יכבדו אותי למרות שאני יודע שהם לא שמחו על העזיבה שלי", אמר בניון בראיון. "ווסטהאם הוא מועדון שיכול להיות מועדון גדול, מכיוון שיש להם הרבה אוהדים, אבל זה צריך לתסכל את האוהדים שהקבוצה ממשיכה למכור את השחקנים המובילים שלה".

בניון המשיך לתת עצות למועדון הקודם שלו ואמר: "הם צריכים יותר יציבות. עם ג'יאנפרנקו זולה שמאמן אותם, במידה והם ישמרו על השחקנים המובילים ויביאו כמה נוספים, הם יכולים להגיע לאירופה. בכל מקרה, הם צריכים לחפש רוכשים שיביאו את היציבות".

בניון התייחס בראיון גם למעמדו בליברפול אחרי השלישייה שכבש: "בשבוע שעבר קיבלתי את ההזדמנות שלי כתוצאה מפגרת הנבחרות ואני מקווה שעשיתי מספיק כדי לתפוס מקום בהרכב, אבל אם לא, אני עדיין אתן הכל עבור המועדון והקהל. כשאתה משחק במועדון כמו ליברפול אתה יודע שמתישהו שלא תמיד תהיה בהרכב, אבל אני לא מתלונן כשזה קורה לי. זו החלטה של המנג'ר, אבל בכל מקרה אף פעם לא רציתי לעזוב את המועדון.

"האמביציה שלי נשארת להיות שחקן הרכב ראשון בליברפול", המשיך בניון. "מאז ההפסד לאסטון וילה הראינו אופי ואנחנו מאוד מאמינים שאנחנו יכולים לזכות באליפות. אנחנו יודעים שאנחנו לא יכולים לספוג עוד הרבה הפסדים, אולי עוד בכלל לא, אך אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים להיות בלתי מנוצחים עד סיום העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully