וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הביסה את אתלטיקו מדריד 2:5

מפגש ליגה שלישי ברצף בין ברצלונה ואתלטיקו מדריד נגמר עם 7 שערים, כשהאלופה הביסה 2:5. 64 דקות לסהר בניצחון אספניול

הליגה הספרדית מעבירה הילוך, ומביאה לנו הלילה (בין שבת לראשון) את אחד המפגשים הפיקנטיים שהכדורגל הספרדי מסוגל לספק, כשאלופת אירופה ברצלונה אירחה והביסה בקאמפ נואו את אתלטיקו מדריד המתפוררת 2:5, שלושה ימים בלבד אחרי שסיימה ב-0:0 מעט דלוח עם אינטר בליגת האלופות.

נראה שבארסה ואתלטי סיכמו ביניהן החל מהעונה שעברה להעמיד את מניין השערים במשחקי הליגה ביניהן על שבעה. כזכור, אשתקד הביסה בארסה 1:6 מהמם את הקבוצה ממדריד, כאשר בסיבוב השני הקבוצה מהבירה גברה על בארסה 3:4. גם הערב נגמר המשחק בקמאפ נואו עם שבעה כדורים ברשת, שהתחלקו הפעם בצורה שונה. אחרי שהאלופה האיטלקית הצליחה לעצור את בארסה בצ'מפיונס מבלי לכבוש, אלופת אירופה וספרד חוזרת להפגיז.

בן סהר עלה לראשונה בליגה בהרכב אספניול, שכבשה שערי בכורה ואספה נקודות ראשונות עם ניצחון 2:3 בריאזור של לה קורוניה. דודו אוואט ומאיורקה אירחו את העולה החדשה מטנריפה, הביסו אותה 0:4 ועלו זמנית למקום הראשון, עד הניצחון של בארסה. סביליה התארחה באוסאסונה והמשיכה את המומנטום החיובי שלה עם ניצחון 0:2. מלאגה חיכתה לראסינג סנטאנדר בביתה, וחטפה מהלומה לא נעימה עם הפסד 2:1.

ברצלונה - אתלטיקו מדריד 2:5

המשחקים בין ברצלונה ואתלטיקו מדריד, כמעט תמיד באופן מסורתי, טומנים בחובים לא מעט שערים. כזכור, אשתקד המשחק המדהים בקאמפ נואו נגמר ב-1:6, כשבארסה הובילה 0:3 אחרי 10 דקות (אגב, המשחק בוויסנטה קלדרון הסתיים ב-3:4 לאתלטי). הפעם, השלישייה לרשתה של אתלטי הגיעה גם הגיעה, אולם לא לאחר 10 דקות כי אם 30.

פפ גווארדיולה העלה במרכז ההגנה את ג'רארד פיקה ובלם הרכש משחטאר דונייצק דמיטרו צ'יגרינסקי. בקישור פתחו סיידו קייטה, סרג'יו בוסקטס וצ'אבי, ואילו בהתקפה הוא עלה עם שלישיית המחץ - תיירי הנרי, לאו מסי וזלאטן איברהימוביץ', שעפ פתחה ב-0:0 המאכזב מאוד עם אינטר בליגת האלופות.

כאמור, גם הפעם המשחק נפתח בצורה מדהימה, כשכדור של הנרי פגש את המשקוף אחרי חצי דקה. לא חלפו שתי דקות וכבר זלאטן איברהימוביץ' כבש את הראשון, לאחר שקיבל כדור עומק מצוין מבוסקטס. בדקה ה-16, צ'אבי השחיל כדור מצוין למסי, שייתכן והיה בנבדל, השריקה לא נשמעה והארגנטינאי עבר בקלילות את שוער אתלטי רוברטו כדי להבקיע את השני. מישהו אמר פלאשבק לעונה הקודמת?

אחרי מחצית השעה שלח דני אלבס פצצה בכדור חופשי מכ-25 אלכסונית, הכדור שוב פגש את הרשת של אתלטיקו. בדקה ה-41 מסי ליהטט ברחבה, פרפר כמה ממגני אתלטי, שלח רוחב וקייטה היה במקום כדי לכבוש משני מטרים בקלילות. בדקת הסיום של המחצית הראשונה הקצב המהיר מאוד של כיבוש השערים נמשך, כשבוסקטס שגה באופן חמור, שלח בראש לאחור, קון אגוארו דהר והקפיץ יפה מעל ויקטור ואלדס, בשער הראשון שסופגת העונה בארסה.

במחצית השנייה שתי הקבוצות הורידו את הרגל מהגז, בעיקר בארסה שרק ניסתה לשמור על התוצאה ופה ושם לעקוץ. בדקה ה-85 דייגו פורלאן קיבל כדור, ומכ-16 מטרים שלח פנימה כדי לצמק ל-4:2. בארסה התרגזה, שחקניה חזרו למשחק, ועמוק-עמוק בתוספת הזמן, שלוש דקות לאחר הדקה ה-90, מסי קיבל כדור כ-13 מטרים מהשער, ושלח כדור מדויק לפינה של רוברטו המסכן כדי לקבוע 2:5 בסיום. בארסה שבה למקום הראשון והיא מושלמת עם תשע נקודות.

אתלטי ממשיכה להוות את אכזבת העונה בספרד. היא אמנם שילשה את מניין שעריה, לאחר הצמד שכבשה הפעם, אבל היא עדיין עם נקודה בודדת משלושה משחקים והיא ממשיכה להיות שקועה עמוק בתחתית הליגה הספרדית.

דפורטיבו לה קורוניה - אספניול 3:2

עם אפס שערי זכות, אפס נקודות וארבעה שערי חובה במקום האחרון בטבלה, יצאה הקבוצה הקטנה של ברצלונה לריאזור, כשבנוסף למאזן האיום חסרה את הכוכבים ראול טאמודו, איבן דה לה פניה ושונסוקה נקאמורה. בן סהר קיבל את המקום בהתקפה עם הופעת בכורה בהרכב בליגה, כשלצידו חוסה מריה קאייחון ופראן קורומינאס.

סהר סיכן את השער בפעם הראשונה בנגיחה בדקה העשירית, אבל דניאל ארנזוביה היה במקום ומנע כיבוש מהישראלי בבכורה פושרת שהסתיימה עם חילוף בדקה ה-64. בדקה ה-20 הגיע סוף כל סוף השער הראשון של אספניול לעונה זו, כשהבלם חואן פורלין נגח לקורה וקאייחון המשיך פנימה.

שמונה דקות חלפו ואדריאן השווה עבור דפורטיבו לה קורוניה, אבל למחצית ירדה אספניול ביתרון הודות לנגיחה של הארגנטינאי פורלין שהפעם מצא את הרשת מבישול של קאייחון. שער של ז'ואן ורדו מול קבוצתו הקודמת בדקה ה-54, סתם את הגולל על סיכויי לה קורוניה והעניק נקודות ראשונות למאוריסיו פוצ'טינו ואספניול, למרות השער המצמק של לסאד הטוניסאי בדקה ה-77.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

אוסאסונה - סביליה 2:0

הצרות הגדולות של הקבוצה מבירת אנדלוסיה הגיעו לאור העובדה שכוכבה הגדול של הקבוצה לואיס פביאנו, מי שכונה על ידי פלה "הדמות החשובה ביותר בהתקפה של ברזיל", החמיץ את המשחק עקב פציעה עקב פציעה בקרסול. אלא שבהיעדרו הצליחה סביליה להמשיך את המומנטום המצוין שלה ולרשום ניצחון ראשון בפמפלונה מאז עונת 1992/93.

שבע דקות לסיומה של המחצית הראשונה העלה אלברו נגרדו את סביליה ליתרון. בדקה ה-71 פרדי קאנוטה, שלא שיחק באמצע השבוע בליגת האלופות, חתם את התוצאה. סביליה השיגה ניצחון שני העונה משלושה משחקים והיא עם שש נקודות. אחרי תיקו והפסד בשני המחזורים הראשונים, אוסאסונה תמשיך לחפש את הניצחון הראשון שלה העונה במקום אחר.

מאיורקה - טנריפה 0:4

אחרי הניצחון 1:2 על אוסאסונה בשבוע שעבר, העולה החדשה מטנריפה קיוותה להמשיך את המומנטום מול קבוצתו של גרגוריו מנזאנו, שפתחה את העונה לא רע בכלל וערב המחזור דורגה במקום החמישי בטבלה. כבר מהדקות הראשונות הייתה מאיורקה דומיננטית, ובדקה ה-17 הגיע השער, כשמריו סוארז כבש את הראשון שלו בליגה הבכירה.

דודו אוואט נזקק למאמץ אחד ויחיד בדקה ה-25, כשהדף נגיחה של מנולו מרטינז. פרט לכך הגנת מאיורקה שמרה את השוער הישראלי מחוסר עבודה, ובדקה ה-51 דאג אריץ אדוריץ הבאסקי להרגיע גם את מאמנו עם נגיחה מוצלחת. את המסמר השלישי נעץ חוליו אלברז בדקה ה-59, טנריפה איבדה את הבלם אזקיאל לונה באדום ולאחר מכן גם מארק ברטראן הורחק אחרי עבירה ברחבה ופייר וובו הרשית את הרביעי בדקת הסיום.

מלאגה - ראסינג סנטאנדר 2:1

הקבוצה ממחוז קנטרבריה יצאה למשחק חוץ לא קל באנדלוסיה, אבל חזרה משם עם שלוש נקודות נאות. מנואל אראנה רודריגז כבש את הראשון לאורחים (36). דודה ממלאגה איזן בדקה ה-72. 10 דקות לסיום כבש נסיאף מוריס את שער הניצחון לאורחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully