וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי חתם על חוזה חדש בברצלונה

הארגנטינאי האריך את חוזהו בשנתיים, יישאר במועדון עד 2016, והפך למרוויח הגדול בקבוצה: "רוצה לסיים כאן את הקריירה"

ליאו מסי חתם על חוזה חדש בברצלונה, שישאיר אותו במועדון עד שנת 2016. חוזהו המקורי של מסי היה אמור להסתיים ב-2014, אך בעקבות דיווחים על התעניינות של מועדונים כמו אינטר בכוכב הארגנטינאי החליטה ברצלונה לפתוח במגעים להארכת החוזה, ובעיקר להגדלת סעיף השחרור, שיעמוד כעת על לא פחות מ-250 מיליון יורו.

על פי "ספורט" הקטלאני, חוזהו החדש של מסי, שזכה להעלאה משמעותית בשכרו וישתכר כ-10.5 מיליון יורו בעונה, סכום שיהפוך אותו למרוויח הגדול בשורות אלופת אירופה. הכוכב בן ה-22 הצטרף לברצלונה כילד לפני שמונה שנים, והצהיר לא אחת בעבר שישמח להישאר במועדון במשך כל הקריירה. מסי נבחר לאחרונה לכדורגלן העונה של אופ"א ועל פי כל ההערכות, יזכה השנה גם בכדור הזהב.


"אני רוצה לסיים כאן את הקריירה אם זה יהיה אפשרי", אמר הפלא הארגנטינאי אחרי החתימה. "אני בסך הכל חלק מחבורה מדהימה של שחקנים בקבוצה יפהפה. אנחנו מאוד קרובים אחד לשני, ואני רוצה להמשיך ולזכות בתארים", הוסיף מסי המאושר. "אלה חדשות עצומות למועדון ולשחקן", הוסיף מאמן ברצלונה, פפ גווארדיולה. "אנשים מגיעים למשחקים לראות כדורגל טוב והעובדה שלברצלונה יש כמה מהשחקנים הטובים בעולם כמו מסי היא פריבילגיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully