וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלונדון הייאוש נעשה יותר נוח

ארסנל חזרה הביתה אחרי שני הפסדי ליגה במנצ'סטר והתגברה בקלות על וויגאן 0:4. עוד בבירה: ווסטהאם - ליברפול 3:2

ראש השנה אמנם הוציא את הכדורגל הישראלי לפגרה נוספת, אבל באירופה העניינים נמשכים כרגיל. אחרי שארבע הנציגות האנגליות עשו את העבודה עם ניצחונות בליגת האלופות, נפתח המחזור השישי בפרמיירליג. הדרבי הגדול של מנצ'סטר יתקיים רק ביום ראשון, כמו גם ניסיונה של צ'לסי להישאר מושלמת במשחק הצמרת נגד טוטנהאם.

במוקד משחקי השבת, יצאה ליברפול לאפטון פארק וחזרה משם עם ניצחון שלישי ברציפות אחרי 2:3 על ווסטהאם. בינתיים ארסנל הצליחה להתאושש מההפסדים האחרונים והביסה 0:4 את וויגאן בעוד שני הישראלים, תמיר כהן וטל בן חיים, ממשיכים לרבוץ בתחתית העמוקה עם בולטון ופורטסמות בהתאמה. השנייים אגב, שיחקו היום 90 דקות.

ווסטהאם - ליברפול 3:2

אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים ועוד אחד בליגת האלופות, האדומים רצו להמשיך במומנטום במשחק החוץ באפטון פארק ולמרות משחק לא קל, הצליחו להשיג את המטרה ואת שלוש הנקודות.

הקבוצה של רפא בניטז ניצלה מספיגה מוקדמת כבר אחרי שתי דקות כשזבון היינס ניצל טעות של ג'יימי קארגר כדי להגיע למצב טוב ולסיים את כדור לקורה. יוסי בניון הגיע בעצמו למצב לא רע כמה דקות לאחר מכן, אבל הסכר נפרץ רק בדקה ה-20, כשפרננדו טורס עבד יפה בתוך הרחבה והפציץ מקרוב פנימה.

תשע דקות חלפו ו-ווסטהאם איזנה בזכות פנדל מוצלח של אלסנדרו דיאמנטי , אבל דירק קויט החזיר את היתרון לליברפול בדקה ה-41, אחרי שהסיט קלות נגיחה של סטיבן ג'רארד. יחד עם זאת, המיל הארחונה במחצית עמוסה באירועים הייתה שוב של הפטישים, כשקרלטון קול נגח את ה-2:2 אחרי כדור קרן.

במחצית השנייה המשחק איבד מעט קצב, אבל פרננדו טורס היה במקום הנכון כדי לכבוש את ה-2:3 בדקה ה-74 ולהחזיר את קבוצתו לצפון-מערב עם מלוא הנקודות. יוסי בניון שיחק 85 דקות לפני שהוחלף על ידי פאביו אורליו.

ארסנל - וויגאן 0:4

הקבוצה של ארסן ונגר הגיעה למשחק הביתי לאחר שני הפסדים לשתי הקבוצות של מנצ'סטר ומעט אחרי ניצחון דחוק בליגת האלופות, 2:3 על סטנדרד ליאז', אבל הפעם זה הלך בקלות ושלוש הנקודות נאגרו ללא כל בעיה.

תומאס ורמאלן, שלא מפסיק להבקיע למרות היותו בלם, נגח את הראשון בדקה ה-25 אחרי קרן של רובין ואן פרסי ובדקה ה-49 הכפיל את מאזן שעריו במשחק. 10 דקות עברו ואדוארדו, שבעצמו נמצא בכושר טוב, בעט לקורה, השתלט על הכדור החוזר וכבש. ססק פברגאס חתם את התוצאה בדקה ה-90, ניצחון שמיני מתוך תשעה משחקים לתותחנים על וויגאן בפרמיירליג, כשאחד נוסף הסתיים בתיקו.

אסטון וילה - פורטסמות 0:2

פורטסמות נמצאת בעיצומה של פתיחת העונה הגרועה בהיסטוריה שלה והבלם הישראלי, טל בן חיים, אמר ערב המחזור: "אני מקווה שנוכל להפוך את התוצאות שלנו במהרה, בתקווה שזה יקרה כבר במשחק הקרוב". אלא שתקוות לחוד ומציות לחוד והיום רשמה הקבוצה של בן חיים הפסד שישי מתוך שישה משחקים מאז שהתחילה העונה.

פורטסמות החזיקה 34 דקות עד שנאדיר בלחאדג' הכשיל את סטיליאן פטרוב ברחבה וג'יימס מילנר כבש מהנקודה הלבנה. תשע דקות עברו והווילה ביססו את היתרון כשהפעם מילנר מבשל בנגיחה וגבריאל אגבונלהור הוא זה שכובש.

משחקים נוספים:

בולטון - סטוק 1:1
לבולטון: מתיו טיילור (89, פנדל). לסטוק: דייב קיטסון (53).

ברנלי - סנדרלנד 1:3
לברנלי: גרהאם אלכסנדר (13 בפנדל), דייויד ניוג'נט (67 ו-86). לסנדרלנד: דארן בנט (39)

האל - בירמינגהאם 1:0
לבירמינגהאם: גארי אוקונור (75)

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully