וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לור מנאדו פורשת משחיה

הצרפתיה (22), שזכתה במדליית זהב באתונה 2004 והיתה אלופת עולם, הדהימה את עולם השחיה: "לא כיף לי לשחות יותר"

השחיינית הצרפתיה לור מנאדו הדהימה היום (שישי) את עולם השחייה כשהודיעה על פרישתה. "ההחלטה סופית, אני עוצרת, זאת לא הייתה החלטה קלה", אמרה הצרפתיה הנאווה בת ה-22 בראיון לעיתון הצרפתי "אוז'ורדי דה פראנס", "זאת לא הייתה החלטה אימפולסיבית".

מנאדו התפרסמה לאחר שבגיל 17 בלבד זכתה במדליית הזהב ב-400 מטרים חופשי באולימפיאדת אתונה. זו הייתה מדליית הזהב הראשונה בה זוכה שחיינית צרפתיה. באותה אולימפיאדה היא זכתה גם במדליות כסף וארד במקצים ל-800 מטר חופשי ו-100 מטר גב. בהמשך מנאדו זכתה במדליית הזהב ב-400 מטר חופשי באליפות העולם במונטריאול 2005 ושנתיים אחר כך קבעה שיא עולם וקטפה את הזהב ב-200 מטר חופשי באליפות העולם במלבורן. באותה תחרות שמרה גם על הזהב ב-400 מטר חופשי. המשחקים האולימפיים בבייג'ינג 2008 היו אכזבה גדולה לצרפתיה, שסיימה אחרונה במקצה הגמר 400 מטר חופשי, משחה עליו סיפרה אחר כך כי נשברה במהלכו והמשיכה לשחות רק כדי לסיים. ב-100 מטר גב היא סיימה שביעית במקצה הגמר. בינואר 2009 מנאדו סיפקה רמז לבאות כשאמרה כי איבדה את חדוות השחיה.

"הבנתי שלא כיף לי לשחות יותר", הסבירה מנאדו מדוע היא פורשת, הרעב לא חזר אליי, כיום מעיינים אותי דברים אחרים. אני יודעת שכשאני קמה בבוקר, אני לא מרגישה שאני רוצה לשחות. זכיתי בהרבה תארים, היה לי כל מה שרציתי והרבה יותר מכל מה שחלמתי אי פעם. עכשיו יש לי מספיק זמן לחשוב על העתיד".

  • עוד באותו נושא:
  • לור מנאדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully