וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקריולו: "לא היה לי ספק לרגע שננצח"

18.9.2009 / 9:32

מאמן נבחרת ספרד נשמע רגוע למדי לאחר הניצחון ברבע הגמר על צרפת. דיוויד בלאט על הדחת רוסיה: "לסרבים הגיע לנצח"

נבחרת ספרד הוכיחה אתמול (חמישי) שהיא רמה אחת מעל שאר הנבחרות באליפות אירופה כשהביסה ברבע הגמר 66:86 את נבחרת צרפת, שנחשבה לאחת הנבחרות שיוכלו לעמוד מול ספרד בדרך לתואר. אלופת העולם שלטה מרגע הפתיחה מול הצרפתים וההפרש עמד על 20 נקודות עוד לפני המחצית. הספרדים המשיכו ביכולת הטובה במחצית השניה ומנעו כל ניסיון קאמבק צרפתי. כעת יזכו הספרדים ליום מנוחה ויצפו במשחק הערב בין נבחרות סלובניה לקרואטיה שיקבע את מי הם יפגשו בחצי הגמר.

"כל האליפות השתנתה לנו ברגע, מהמשחקים הרעים ועד היכולת המצוינת שלנו", אמר המאמן הספרדי סרג'יו סקריולו לאחר הניצחון, "כעת הרווחנו ביושר יום של מנוחה. אני שמח במיוחד כי כל השחקנים הראו נחישות ועבודה חזקה מאוד. ראול לופז וריקי רוביו עשו עבודה מצוינת על טוני פארקר, שזה היה המפתח ההגנתי שלנו. לרגע לא היה לי ספק שאנחנו הולכים לנצח".

מלבד הניצחון הספרדי, העיקר במשחק היה הדומיננטיות של פאו גאסול מול ההגנה הצרפתית. גאסול רשם 28 נקודות ו-9 ריבאונדים במשחק מושלם, "החגיגה שלנו הייתה כמעט מושלמת, זאת הדרך לנצח", סיכם הסנטר הספרדי, "אנחנו לא מסתכלים על היכולת שלנו מתחילת הטורניר, המשחקים האלה הם אלו שחשובים. ננוח ונחשוב איך אנחנו ממשיכים את הקצב הנפלא שלנו גם בחצי הגמר".

בצד המפסיד נראו שחקני נבחרת צרפת שבורים, לאחר שספגו את הפסדם הראשון בטורניר, דווקא במשחק המכריע ביותר, "לא סתם נראינו עצובים אחרי שידענו שקיבלנו את צרפת ברבע הגמר", הודה פורוורד הנבחרת ניקולה באטום, "כדי להצליח אנחנו צריכים יותר ניסיון, עוד יכולת פיזית, וכמובן יותר התלהבות. מה שעשינו השנה יעזור לקדם את הכדורסל הצרפתי בשנים הבאות עוד כמה צעדים קדימה".

בלאט: "בשלב מסוים פשוט נעמדו על המגרש"

ברבע הגמר השני איבדה נבחרת רוסיה את התואר אלופת אירופה לאחר ההפסד 79:68 לסרביה , וכעת יילחמו שחקניו של דיוויד בלאט על המקום באליפות העולם. המהלך שהשפיע יותר מכל על המשחק היה ריצת 0:17 של הסרבים באמצע הרבע השני שהעלה אותם ליתרון 13, ולמעשה ההגנה הסרבית נפרצה רק באמצע הרבע השלישי, אך זה היה כבר מאוחר מדי עבור הנבחרת הרוסית.

"בשלב מסוים פשוט עמדנו על המגרש", הגיב דיוויד בלאט ליכולת נבחרתו, "יותר נכון להגיד שהסרבים פשוט עצרו אותנו. לנבחרת הסרבית הגיע לעלות, הם פשוט גרמו לנו לעצור התקפית והגנתית. אחרי הרבע השני הלא טוב ניסינו לחזור, אבל הסרבים פשוט לא נתנו לנו הזדמנויות. רואים שהקבוצה מונחית על ידי הדרך של איבקוביץ'. הם קבוצה מאוזנת מאוד, והם תוקפים את הסל מכל מקום כמעט. לא היה לנו מה לעשות נגדם".

סרביה מנגד ניפצו כל השערה מוקדמת לפני הטורניר, כשהגיעו לחצי הגמר כשהתחזית לגביהם הייתה הדחה עוד בשלב הבתים השני, "הגיע לנו לנצח", אמר המאמן הסרבי דושאן איבקוביץ', "הגיע לשחקנים המצוינים שלנו, לצוות שעושה עבודה טובה, ולכמות הקטנה של האוהדים שדוחפים אותנו פה. אני חושב שהרבע השני גמר את המשחק, עשינו עבודת הכנה מצוינת וידענו איך לעצור את הרוסים. מהרגע הזה התחלנו להילחם והשגנו את הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully