וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי, מאחוריך

סקרמנטו צירפה את הסווינגמן דזמונד מייסון, המתאושש מפציעה קשה בברכו. פורטלנד החתימה את ג'וואן הווארד הוותיק

סקרמנטו הודיעה הלילה (בין חמישי לשישי) על החתמתו של דזמונד מייסון על חוזה מינימום בקבוצה. הסווינגמן האתלטי, שנותר שחקן חופשי הקיץ אחרי שסבל מפציעה קשה בברכו בעונה שעברה כששיחק באוקלהומה סיטי, עבר את הבדיקות הרפואיות של הקינגס והצטרף לסגל הקבוצה לקראת פתיחת מחנה האימונים הרשמי בשבוע הבא.

מייסון, שזכור בעיקר בזכות תחרות ההטבעות בה זכה במהלך עונת הרוקי שלו ב-2001, שיחק רק 39 משחקים בעונה שעברה במדי הת'אנדר בגלל הפציעה בברכו. עד לאותו רגע הוא פתח ב-18 משחקים, ורשם ממוצעים של 7.5 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק. הוא נבחר בשנת 2000 במקום ה-17 בדראפט על ידי סיאטל, וב-9 העונות שלו ב-NBA העמיד ממוצע של 12.2 נקודות ו-4.5 ריבאונדים. מי שאמורים להיות מודאגים ממעברו האפשרי של מייסון לקבוצה הם עמרי כספי ודונטה גרין, שייאלצו להתחרות עם פורוורד מוכשר ובעל ניסיון על מעט הדקות שממילא היו אמורים לקבל.

* פורטלנד טריילבלייזרס החתימה את הפורוורד הותיק, ג'וואן הווארד, לעונה אחת. "ג'וואן יוסיף לנו הרבה ניסיון לחבורה הצעירה והמוכשרת שלנו", אמר קווין פריצ'ארד, הג'נרל מנג'ר של המועדון. הווארד העמיד ממוצעים של 14.9 נקודות ו-6.6 ריבאונדים ב-15 עונותיו ב-NBA.

* אינדיאנה פייסרס החתימה את לות'ר הד, הגארד ששיחק בעבר במיאמי וביוסטון. בעונתו האחרונה עם הרוקטס העמיד ממוצעים של 4.3 נקודות ו-2.3 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully