וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אס"א ת"א זכתה בגביע האיגוד

הקבוצה מהאוניברסיטה לקחה את התואר הראשון של העונה כשניצחה את מכבי ת"א 22:26. מכבי ראשל"צ סיימה שלישית

לראשונה במפעל גביע איגוד השופטים, התקיים הערב (חמישי) באולם גן נחום בראשון לציון גמר נטול קבוצה מעיר היין, כאשר אס"א תל אביב התמודדה בדרבי עם מכבי וגברה עליה 22:26 בדרך לזכייה בתואר הראשון של העונה.

דווקא שחקניו של אבי רש ממכבי תל אביב היו אלו שפתחו מצוין עם משחק מעבר ומתפרצות קטלניות ועלו ליתרון 5:10 בדקה ה-17, אחרי שאיציק חליפי ומאריו סאריץ' מאס"א החמיצו פנדל אחד כל אחד. אלא ששחקני אס"א התעוררו מהר מהתרדמת אליה נכנסו ובריצת 0:3 נצמדו למכבי וירדו למחצית בפיגור מינימלי 13:11.

בדקה ה-35 אס"א כבר השוו ל-13:13, אבל חשוב מכך, ההגנה שלהם, בראשותו של השוער מישה לוין, נעלה את השער. התקפת מכבי הצליחה לחדור את ההגנה של אס"א רק שלוש פעמים ב-19 הדקות הראשונות של המחצית השנייה ושש דקות לסיום מחזיקת גביע המדינה ברחה ל-18:25 וסגרה את הסיפור על 22:26.

אולג בוטנקו, המאמן המאושר שהניף גביע ראשון העונה: "אנחנו קבוצה חזקה. אמנם לא יודעים כל כך לנצח בקלות, אבל יש לנו אופי ולב גדול וזה ניצח לנו את המשחק"
.
הרבו להבקיע לאס"א ת"א: סאשה זדיץ 8, איציק חליפי 6 ורוני גבאי 4. הרבו להבקיע למכבי ת"א: ואדים ויריץ' ואמי צ'וקואמיקה 5 כל אחד ומור קמחי 4.

בדרבי היוקרתי של ראשון לציון שפתח את הערב במשחק על המקום השלישי, ניצחה האלופה מכבי 28:29. במשחק הפכפך הובילה מכבי במחצית 12:14, אלא שבדקה ה-46 לוח התוצאות הראה 18:21 להפועל. חמש דקות לסיום, במצב של 24:26 להפועל, שהופיעו בתלבושתם השחורה החדשה איתה טרם ניצחו העונה, הורחק גיל יעקב לאחר הרחקה שלישית לשתי דקות והמכבים ניצלו זאת, הפכו שוב את התוצאה לטובתם וירדו עם ניצחון יוקרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully