וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הוציאו את האוקטוברפסט לדרך

באיירן מינכן גברה 1:2 על נירנברג ופתחה את חגיגות פסטיבל הבירה. שער לקולאוטי בהפסד 4:2 של גלאדבך להופנהיים

הקבוצות הגרמניות חזרו הביתה אחרי השבוע הראשון באירופה, מי מאושרת ומי פחות, ועכשיו הן שוב עוסקות אך ורק במאבקים המקומיים באחת הליגות המלהיבות באירופה. במשחק שפתח את המחזור השישי פגשה הערב (שישי) וולפסבורג את שאלקה והמאמן עימו זכתה באליפות היסטורית, פליקס מגאת', ויצאה מהמשברון שעבר עליה בפתיחת העונה עם ניצחון נאה, 1:2.

באיירן מינכן, שגברה באמצע השבוע 0:3 על מכבי חיפה, המשיכה ברצף הניצחונות עם 1:2 קשה מול נירנברג. בורוסיה מנשנגלאדבך נהנתה משער ליגה שני העונה של רוברטו קולאוטי, אבל נתפסה לא מוכנה בדקות הסיום ונצחה לבסוף 4:2. בורוסיה דורטמונד השיגה רק נקודה בהאנובר, כשנפרדה ממנה ב-1:1 וזבונימיר סולדו השיג ניצחון בכורה של 0:2 עם קלן, דווקא במגרשה של שטוטגרט בה כיכב ומול חברו מרכוס באבל.

שאלקה - וולפסבורג 2:1

כמה טוב לראות אותך שוב. שחקני וולפסבורג פגשו הערב את פליקס מגאת', המאמן שהוליך אותם לאליפות בעונה שעברה, כשהפעם הוא מצידו השני של המתרס. הזאבים הגיעו לאחר שלושה הפסדים רצופים, אך מעודדים מהניצחון 1:3 על צסק"א מוסקבה בהופעת הבכורה בליגת האלופות. המומנטום של וולפסבורג נמשך גם הערב, ודומה כאילו האלופה יכולה סוף סוף לצאת לדרך חדשה, ומוצלחת יותר.

במחצית הראשונה הגיעו שתי הקבוצות למספר הזדמנויות קורצות, אך עם הירידה לחדרי ההלבשה הראה לוח התוצאות 0:0. ואז החלה המחצית השניה, והביאה איתה דרמה גדולה ויופי של משחק. זה התחיל בדקה ה-55, כשאדין דזקו המעולה נגח כדור קרן של סשה ריתר כדי לקבוע 0:1 לוולפסבורג.

שאלקה החלה ללחוץ בחיפושיה אחר השוויון, ומצאה אותו בדקה ה-80, כשבנדיקט הוודס ניצל קרן מוצלחת של לבאן קניה כדי לנגוח מקרוב ולקבוע 1:1. גמור? לא אם תשאלו את דזקו, שהגיב אחרי דקה בלבד, הפעם ברגל, כשקיבל כדור מהאסבה ובעט היטב ברגל ימין ורץ לחגוג עם קבוצתו. 1:2 לזאבים בסיום.

באיירן מינכן - נירנברג 1:2

שלושים שנה אחרי שגרד מולר ערך את הופעתו האחרונה במדי באיירן מינכן, לבווארים יש מולר חדש שמעורר ציפיות - תומאס מולר. הכשרון הצעיר כבש ארבעה שערים בשבוע האחרון (שניים מהם לרשתה של מכבי חיפה בליגת האלופות) והיום הסתפק בבישול ועוד משחק דומיננטי שסידר ללואי ואן חאל שלוש נקודות נוספות ושלח את אוהדי באיירן לחגוג בשלווה באוקטוברפסט.

באיירן, שהבקיעה 11 שערים בשלושת המשחקים האחרונים ובהחלט התאוששה בצורה מעוררת השראה מפתיחת עונה קטסטרופלית, עלתה בהרכב דומה לזה שניצח ברמת גן, פרט למריו גומז שהחליף את פרנק ריברי החולה (נכנס במקום החלוץ לאחר ההפסקה). אחרי מחצית מאופסת ועמוסת החמצות, כולל כדור לקורה של גומז, הגיע השער המיוחל בדקה ה-55, כשמולר שלח כדור עומק לאיביצ'ה אוליץ', והקרואטי לא נכשל מול רפאל שפר.

המחליף בעל השם החד פעמי, אריק מקסים צ'ופו-מוטינג, כבש שיוויון מפתיע לנירנברג בדקה ה-73, אבל בדקה ה-82 הגיע השער המכריע. הפעם אריאן רובן הגביה מימין ודניאל ואן בויטן, הסקורר החדש של ואן חאל, נגח לרשת. באיירן במקום השלישי, עם שתי נקודות פחות מהמוליכות המבורג ולברקוזן שתשחקנה מחר.

בורוסיה מנשנגלאדבך - הופנהיים 4:2

הקבוצה של מיכאל פרונצק חזרה הביתה מאוכזבת מההפסד במחזור הקודם בנירנברג, ועשתה הכל כדי לתקן את הרושם. כבר בדקה העשירית הוציא שוער הופנהיים, טימו הילדברנד, כדור ראשון מהרשת, כשחואן אראנגו הנפלא כבש בבעיטה מחוץ לרחבה. שבע דקות חלפו ותורו של רוברטו קולאוטי לחגוג הגיע. חלוץ נבחרת ישראל התמקם מצוין ומקרוב הרשית את השני של גלאדבך.

אבל כל זה רק הרגיז את הופנהיים. סיאד סליחוביץ' צימק בדקה ה-21 בבעיטה חופשית שעברה את כולם, כולל לוגאן ביילי בבכורה אישית העונה בשער המארחת. קולאוטי הוחלף בדקה ה-82 והתוצאה לא השתנתה עד לדקה ה-86, אז הופנהיים הפכה את המשחק בבליץ. המחליף מייקוסל הבקיע את השער המשווה, צ'ינדו אובאסי ניצל את ההלם בגלאדבך כדי להשלים מהפך ודמבה בה חתם את התוצאה בתוספת הזמן. ארבע דקות של חוסר אונים עלו לבורוסיה בנקודות.

שטוטגרט - קלן 2:0

מרכוס באבל אירח לקרב של שתי קבוצות בצרות את מי שהוא מכנה "המודל לחיקוי שלי", זבונימיר סולדו, מאמן קלן. השניים שיחקו יחד במדי שטוטגרט, אך הערב בא סולדו עם קבוצתו החדשה אחרי ארבעה הפסדי ליגה וממעמקי המקום האחרון, והשיג ניצחון ראשון. סבסטיאן פרייס היה האיש שהכניע את יינס להמאן בדקה ה-25, וסידר קצת שקט למאמנו הקרואטי. ווילפריד סאנו קינח עם שער מ-30 מטרים כשנותרה דקה לסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

האנובר - דורטמונד 1:1

יורגן קלופ הוציא את שחקניו למחנה אימונים בן יומיים בתחילת השבוע, על מנת להתאושש מפתיחת העונה הרעה והתבוסה הקשה 5:1 לבאיירן מינכן, וכמובן כדי להתכונן לשבוע עמוס בסיומו תפגוש לדרבי את שאלקה. זה הספיק לנקודה אחת בלבד. נורי סאהין הטורקי העלה את דורטמונד ליתרון בדקה ה-45, אבל דידייה קונאן יה השווה עם שער נאה בדקה ה-48 עבור האנובר, ששוב נאלצה לשחק ללא שוערה רוברט אנקה, שככל הנראה יחמיץ גם את המפגש של גרמניה מול רוסיה בחודש הבא.

בוכום - מיינץ 3:2

אחרי צמד הפסדי חוץ, שבה בוכום למגרשה הביתי וראתה שגם הוא כבר לא מבוצר. מימון אזואג הבקיע את השלישי שלו העונה בדקה השביעית, אבל אנדראס איבנשיץ' נגח את השיוויון לזכות מיינץ בדקה ה-45, וראה את דייגו קלימוביץ' מספיק בתוספת הזמן של המחצית להחזיר את היתרון למארחים. אנדרה שורל איזן שוב בדקה ה-52, וביצע מהפך עבור מיינץ עם שער בדקה ה-71.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully