וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: חולון גברה על בני השרון

17.9.2009 / 21:56

הקבוצה של עמיר עוזי נהנתה מ-25 נקודות של דווין מיטשל בדרך לניצחון מרשים 84:90. גלבוע/גליל ניצחה את רמת גן 86:104

הפועל חולון רשמה הערב (חמישי) ניצחון 84:90 על בני השרון במשחק האימון הראשון של העונה, שנערך באולם "היובל" בהרצליה. שחקניו של עמיר עוזי הציגו נחישות והקרבה, כשביציעי האולם כ-100 אוהדים שדוחפים את קבוצתם גם מחוץ לאולם הפחים. מי שבלטו בחולון היו הזרים דווין מיטשל וג'ון תומאס, ששלטו מול בני השרון ביום לא טוב, וליאור ליפשיץ שהמשיך את היכולת הטובה שלו מהעונה שעברה. חולון תקיים משחק אימון נוסף ביום שני מול מכבי ראשון לציון, כשהפעם המשחק יהיה סגור לקהל.

קלעו לחולון: דווין מיטשל 25, ג'ון תומאס 22, ליאור ליפשיץ 13, מארק סאנצ'ז 8, יוני ניר ופול דילייני 6 כל אחד, נועם מטלון ופרננדו גוטמן 2 כל אחד.

במשחק אימון נוסף שנערך היום גברה הפועל גלבוע/גליל עליון על עירוני רמת גן 86:104, באולם זיסמן. שחקניו של עודד קטש הגיעו באיחור של רבע שעה למשחק בשל פקקים, אך מהפתיחה השתלטו על המשחק, כשאייזאה סוואן במחצית ראשונה מצויינת מוביל אותם ליתרון דו ספרתי. מנגד רמת גן, שחסרה את הזר ג'וליאן קאזו שטרם נחת בארץ, בחנה את הזר מרקיז גריי שהגיע מעירוני אשקלון, ולא הרשים. במהלך הרבע הרביעי טיפס היתרון של גלבוע/גליל ל-28 הפרש אך רמת גן הצליחה לחזור בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully