וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "אני מאחל לעצמי טיפת מזל, יכולת יש"

17.9.2009 / 20:07

מנג'ר מכבי ת"א היה מרוצה מצורת המשחק ומהזר החדש אילייב, שהרשים ב-4:4 באשדוד. מזרחי: "ככה זה כשאין טקטיקות"

ברני ארדוב

צילום: שי מכלוף. עריכת וידאו: עידן גוראל

כמו שאר משחקי גביע הטוטו שנערכו השבוע, גם זה שהפגיש את מ.ס. אשדוד עם מכבי תל אביב הערב (חמישי) סיפק שערים רבים, אבל בניגוד לאחרים גם דרמה לא קטנה. הקבוצה של אבי נמני כבר הוליכה 1:4, אבל קאמבק מזהיר של האשדודים במשחק בו ההגנות כלל לא שיחקו תפקיד, איפשר להם לאזן את התוצאה בדרך ל-4:4 שמקנה להם את המקום השני בבית ב', ומצרף אותם למכבי תל אביב בשלב רבע הגמר.

אוזן: "זה גביע הטוטו"

אבי נמני נשמע מרוצה בסיום המשחק: "למרות שהובלנו בתוצאה גבוה והמשחק הסתיים בתיקו, אני מרוצה. היה משחק טוב, לנו זה לא קבע כלום, ורצינו להריץ שחקנים חדשים. גם אילייב היה טוב וגם קומאץ, כך שאנחנו באמת מרוצים. אני לא רוצה לחלק את המשחק לשניים כי יש תוצאה בסיום. אילייב הוא שחקן שבא למכבי במטרה לשדרג אותה. יש לנו סבלנות לגביו, אבל אפשר היה לראות שהוא לא בכושר. אני מאחל לעצמי טיפה מזל, כי למכבי יש יכולת".

גם בצד השני הייתה שביעות רצון, בעיקר בעקבות הקאמבק שסידר מקום ברבע הגמר. "משחק טוב. כשאין טקטיקות בכדורגל, ככה זה נראה", אמר מאמן אשדוד, יוסי מזרחי. "היה משחק עם שמונה שערים והרבה מצבים, וכיף למי שראה את זה. הוכחנו לעצמנו שכדורגל לא נגמר עד שהוא נגמר. אני מקווה שזה ילווה אותנו לאורך העונה, למרות שאני מקווה שלא ניפול לפיגור כזה. אני מאוכזב מהחצי הראשון, כי היו שם שחקנים טובים, אבל זה לא התחבר. שיניתי את ההרכב. צריך להסתכל על הדברים הגרועים, ולמרות ההתקפה הטובה שלנו, ההגנה היתה קטסטרופלית".

אורי אוזן, שסחט פנדל ובישל שני שערים כשנכס כמחליף לאחר ההפסקה: "זה גביע הטוטו, אז המשחק יותר משוחרר. אני שמח שעשינו את זה. נפלנו לפיגור, ולא משנה מי שכובש, העיקר התוצאה בסיום. עכשיו נוכל להתרכז בליגה. הביאו אותי במטרה מסוימת, דיברו איתי על הדבר הזה. בינתיים בליגה יחס השערים שלנו לא רע. זאת רק ההתחלה של ליגה ארוכה, וננסה להשתלב בצמרת, בתקווה בפלייאוף העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully