וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "יש לנו הרבה חומר להשלים"

17.9.2009 / 19:40

הפועל ירושלים פתחה את אימוניה והמאמן רוצה לראות חיבור מהיר ולצרף את יוגב אוחיון. תומפסון: "אביא מנהיגות ואישיות"

מגד גוזני

צילום וידאו: גדעון צנטנר
עריכת וידאו: עידן גוראל

הפועל ירושלים פתחה הערב (חמישי) באופן רשמי את אימוניה לקראת העונה הקרובה באולם מלחה. האימון נערך בסגל שחקנים מלא, כאשר הגארד יובל נעימי חזר אמש להתאמן, לאחר מנוחה של מספר ימים ממסע הנבחרת לאליפות אירופה לפולין. מלבד נעימי, רק שרון ששון ממשיך בירושלים לעונה נוספת, והקבוצה מחפשת גארד חדש כשהמועמד המוביל הוא יוגב אוחיון.

"ננצח כקבוצה ונפסיד כקבוצה"

לאימון הבכורה הגיעו כ-200 אוהדים ירושלמים שהרעישו עולמות, ובניגוד לאוהדי מכבי חיפה והפועל חולון, לא פוצצו את האימון. ירושלים תפגוש למשחק אימון ראשון ביום שלישי את עירוני אשקלון בחוץ, וביום שישי תארח את עירוני רמת גן במלחה.

המאמן גיא גודס התייחס לפתיחת האימונים: "תמיד יש ציפיות להתקדם. השאיפה שלנו עכשיו זה לנסות להתחבר, שזה הדבר הכי חשוב. אם לא נתחבר, לא נוכל להמשיך הלאה. הזמן לא לטובתנו כי התחלנו את ההכנות מאוחר בגלל דברים שכולם יודעים עליהם. ב-16 לאוקטובר יש לנו משחק ראשון במסגרת היורוקאפ מול רואן ויש לנו הרבה מאוד חומר להשלים. אחרי שנתחבר, נראה מה הדברים היותר חזקים והיותר חלשים שלנו.

"ברור שהעונה היא מבחן עבור נעימי וקוקיה", דיבר גודס על הישראלים הבכירים שלו. "אבל בתור שחקן אתה תמיד אוהב את המבחנים האלה. כשאני הגעתי למכבי תל אביב בגיל 19, אהבתי את המבחן שעמד בפניי, לראות אם אני מסוגל לעמוד ברמות האלה. ליובל היו עליות וירידות בתחילת העונה שעברה, אבל הוא עמד בציפיות, וניצח לנו הרבה משחקים. הוא הראה שמקומו בהפועל ירושלים וברמות הגבוהות, הוא כל הזמן משתפר. לגבי קוקיה, הוא שחקן שבא לקבוצה בלי אגו ונותן את הכל. הוא נותן מלחמה ונותן ריבאונד, הוא אף פעם לא היה סופרסטאר והוא גם לא מתיימר להיות. הוא נותן דברים שמנצחים משחקים". על שרון ששון אמר המאמן: "כולם יודעים מה הוא מסוגל לתת. אנחנו מחכים לישראלי הרביעי וכולי תקווה שזה יהיה יוגב אוחיון".

הפורוורד החדש דיז'ון תומפסון אמר: "הציפיות שלי מכל קבוצה הן גבוהות - לזכות באליפות וללכת כמה שיותר רחוק ביול"ב קאפ. אני הולך להביא מנהיגות על המגרש, יציבות, ורסיטליות ובעיקר את האישיות הטובה שלי. אם לא היה לנו צ'אנס, לא הייתי עולה על המגרש. יש לנו קבוצה טובה, אמנם אנחנו קצת מאחורי קבוצות אחרות בהכנה, אבל הכימיה בינינו טובה. אנחנו ננצח כקבוצה ונפסיד כקבוצה".

קוקיה סיכם: "אני מאוד שמח להיות פה, הייתי שלוש ארבע שנים בנהריה ושיחקנו באירופה, ואני מאוד שמח לחזור למסגרת הזאת. אני כבר לא יכול לחכות להתחיל את העונה. בתור ילד גדלתי באולם הזה, והייתי מנוי פה הרבה שנים. מועדון כמו הפועל ירושלים תמיד שואף לצמרת, אנחנו רק בתחילת הדרך ומכירים אחד את השני. אנחנו רוצים להיות קבוצת צמרת ולהגיע לפיינל פור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully