וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: 1:2 להפועל ת"א על סלטיק

ווצ'יצ'ביץ' שוב הפגין עליונות, כבש את השוויון בדרך ל-1:2 גדול להפועל ת"א על סלטיק בפתיחת בית ג' של הליגה האירופית

השם הפועל תל אביב נקשר באפון אוטומטי לכדורגל הגנתי, ל-0:1 קטן. בדיוק כמו המאמן שלה, אלי גוטמן. הערב (חמישי), גוטמן והקבוצה שלו ניפצו את כל הסטיגמות. האדומים שיחקו לא התרגשו מהשם גלזגו סלטיק, שיחקו ללא פחד, הציגו מהלכי כדור מרשימים, תקפו והתגברו על פיגור מוקדם בדרך ל-1:2 ביתי במשחק הפתיחה של בית ג' בליגה האירופית. ניצחון ראוי לאדומים. ניצחון שכולו דרך.

שחקן הפועל תל אביב גילי ורמוט לנדרי אנגוומו. ברני ארדוב
שחקן של מאני טיים. ורמוט/ברני ארדוב

גיורגוס סמאראס כנראה לא כל כך אוהב את הישראל. בחודש אפריל, כבש החלוץ היווני את שער הניצחון בהפסד נבחרת ישראל 2:1 בכרתים. הערב (חמישי), סמאראס ניצל סגירה לקויה של דגלאס דה סילבה כדי לכבוש את הראשון, להשתיק את בלומפילד ולהגביר את התהיות מדוע לא החליט גוטמן לצרף בלם נוסף לסגל.

עוד לפני השער, וגם אחריו, הפועל שיחקה ללא פחד, תקפה ללא הרף וחיפשה לבצע מהלכים התקפיים. מעל כולם היה נמניה ווצ'יצ'ביץ'. הסרבי הפגין מהלכי כדור נאים, שיחק כדורגל מהר, אך לעיתים הרגיז באנוכיות. בכל זאת, השחקן ששיחק אשתקד בקלן מהבונדסליגה, היה זה שהפציץ פנימה בדקה ה-75 וקבע שוויון. הפועל קיבלה תיאבון המשיכה לתקוף ונעזרה בעוד שחקן שנמצא בכושר פנטסטי. פריצה אדירה של גיל ורמוט הסתיימה עם שער של האיש למשימות מיוחדות - מהראן לאלה, שניצח את המשחק שתי דקות לסיום.

בין לבין, גוטמן זרק למערכה כלים התקפיים והשיג שליטה טוטאלית במשחק. סלטיק לא הזכירה שום דבר מהקבוצה אותה התרגלנו לראות בשנים האחרונות בליגת האלופות. האימפריה הסקוטית עסקה במחצית השניה בבזבוזי זמן, לא שיחקה כדורגל, וגם נהנתה משתי החלטות שיפוט שלא העניקו פנדל לאדומים. סדרי עולם בבית ג' אינם בטוחים כפי שחשבתם. המבורג, הפייבוריטית למקום הראשון, הובסה 3:0 בוינה על ידי ראפיד וינה. בתקווה שהבית הזה ימשיך לסדר לנו עוד ערבים קסומים כאלה.

מחצית ראשונה

דקה 1: בן דיין הגביה משמאל, נאתכו הסתנן לרחבה ונגח מקרוב מעל השער.

דקה 12: כדור קרן של סלטיק מצא את ראשו של סמאראס, שעמד פנוי בתוך תיבת החמש. הנגיחה של היווני נהדפה על ידי אניימה אל המשקוף.

דקה 14: נאתכו הריץ את ווצ'יצ'ביץ' במסירת עומק נפלאה, הסרבי חדר לרחבה, עבר את פוקס ובעט מפינת תיבת החמש כדור שנהדף על ידי בורוץ'.

דקה 21: התקפה מסודרת של סלטיק הסתיימה בבעיטה של איידן מקגידי מ-16 מטרים, אך הכדור חלף בסמוך לקורה.

דקה 25: גול! כדור ארוףך של קולדוול מקו מחצית המגרש השאיר את סמאראס לבד מול אניימה ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה. 0:1 סלטיק.

דקה 43: מנטשאשווילי הפתיע עם בעיטה מ-30 מטרים, בורוץ' היה מוכן והדף לקרן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מחצית שניה

דקה 47: בן דיין הגביה כדור משמאל, יבואה הגיע ראשון ובעט כדור שפגע בידו של קולדוול. השופט קיפח את הפועל כשלא שרק לפנדל.

דקה 50: יבואה השאיר מצוין לורמוט, שנכנס לרחבה ובעט חזק, אבל בורוץ' זינק והציל שער.

דקה 74: יבואה הגיע להגבהה נפלאה של קנדה מימין, אבל נגח רע מעל השער.

דקה 75: גול! ורמוט החל במהלך ומסר ליבואה. החלוץ הותיא כדור רוחב מימין, בורוץ' הדף רע עם הרגל ו-ווצ'יצ'ביץ' הגיח מאחור והרים את הרשת. 1:1.

דקה 77: מקגידי עבר את זהבי וירה מ-20 מטרים כדור שחלף מעל שערו של אניימה.

דקה 82: זהבי ניסה את מזלו ממרחק, בורוץ' ירד לכדור השטוח וקלט. דקה לאחר מכן שוב זהבי הפציץ, והפולני שוב הדף.

דקה 84: פוקס תפס בבירור ברחבה את מרעי, השופט נתן יתרו וזהבי החמיץ ממצב קורץ. הפועל שוב קופחה.

דקה 88: גול! ורמוט פרץ משמאל, ניער מעליו את לובנס והוציא כדור רוחב אליו הגיע לאלה, שדחק פנימה. 1:2 מוצדק להפועל תל אביב.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, ביברס נאתכו (ערן זהבי, 68), זוראב מנטשאשווילי (מהראן לאלה, 54), אביחי ידין, נמניה ווצ'יצ'ביץ' (ויקטור מרעי, 80), גיל ורמוט, סמואל יבואה

הרכב סלטיק: ארתור בורוץ', אנדראס הינקל, גארי קולדוול (סקוט מקדונלד, 89), סטיבן מקמנוס, גלן לובנס, דני פוקס לנדרי נ'גוומו (ניאל מקגין, 66), סקוט בראון, שון מלוני, איידן מקגידי, גיורגוס סמאראס (כריס קילן, 70)

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
צ'מפיונס ליג, יורופה ליג, בשבילם כל משחק הוא סיבה לחגיגה. אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully