וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת מציעה לקבוצות תוכנת סקאוטינג

17.9.2009 / 15:20

התוכנה, שפותחה ע"י חברת W.S.C, תתייג כל אירועי שיתרחש במשחקי הליגה, וכך יוכלו הקבוצות לבצע חיפושים מתקדמים

מנהלת ליגת ווינר בשיתוף עם חברת W.S.C תחל העונה בשירות ייחודי עבור קבוצות ליגת העל. במסגרת שירות זה יועלו כל משחקי ליגת ווינר לשרת אינטרנט וכל הקבוצות תוכלנה להוריד את המשחקים. שירות זה יהיה פתוח בתשלום גם לקהל הרחב. כמו כן, חברת W.S.C תבצע תיוג של כל אירוע שהתרחש במשחקי ליגת העל בעזרת תוכנת וידאו-סקאוטינג שפותחה על ידי החברה וכך תוכלנה הקבוצות לבצע חיפושים מתקדמים על כל אירוע שהתרחש במשחק בלחיצת כפתור.

שירות זה הוא ייחודי באירופה ומנהלת ליגת העל היא הראשונה באירופה המעניקה לקבוצותיה את האפשרות לקבל שירותי וידאו-סקאוטינג מלאים של כלל משחקי הליגה ובכך לאפשר לכל קבוצה להתכונן בצורה מיטבית על ידי לימוד הקבוצה היריבה ועצמה.

קבוצה ראשונה של מאמנים, עוזרי מאמן וסקאוטרים הגיעה הבוקר למשרדי מנהלת ליגת העל העל ליום הדרכה על תוכנת הסקאוטינג. ההשתלמות נפתחה בהרמת כוסית לשנה החדשה ודברי ברכה ובהמשכה עברו המשתתפים על כל האפשרויות בתוכנה המאפשרות לכל מאמן היכרות מלאה עם קבוצתו ועם היריבה הבאה שלו. יום הדרכה נוסף ייערך ב-22 לחודש במשרדי המנהלת.

"אני חושב שהתוכנה מדהימה", אמר בסיום ההדרכה עוזר מאמן בני השרון, אורן אהרוני, "היא חושפת את המשחק ומפרקת אותו בצורה מקצועית. אני בא מעולם הכדורסל ולא מעולם המחשבים וזה דבר מדהים בעיני, שיכול לעזור להמון. התוכנה מפרקת קבוצה הגנתית והתקפית בצורה מושלמת, היא כל כך מוצלחת שבאמת כולם ידעו הכל על כולם. גם הקבוצה שלנו תהיה חשופה וזה מאתגר, נצטרך לתת לזה פתרונות".

יושב ראש מנהלת ליגת העל, אבנר קופל, הוסיף בתחילת ההשתלמות: "עשינו מהלך נהדר ואני מברך את חברת W.S.C. על שיתוף הפעולה. זהו מהלך אחד מבין רבים שאנו מתכננים, כדי להצעיד את ליגת העל קדימה לדרך נכונה ומודרנית ככל הניתן. זוהי מערכת ייחודית שאינה נהוגה בשום ליגה באירופה ואנו גאים על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully