וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצורין: "לא יודע מה יוליד העתיד"

17.9.2009 / 11:29

מאמן נבחרת פולין לא בטוח האם ימשיך בנבחרת אחרי שהודח בשלב הבתים השני של היורובאסקט. מאמן נבחרת ליטא התפטר

נבחרת פולין סיימה אמש (רביעי) את השתתפותה באליפות אירופה, לאחר שהובסה 90:68 על ידי נבחרת ספרד. הנבחרת, אותה אימן מולי קצורין, ידעה שניצחון על הספרדים יעלה אותם בצורה מפתיעה אל רבע הגמר, אך מפתיחת המשחק הראו הספרדים עליונות כשהם קולעים 13 שלשות במשחק. הפולנים קיבלו ערב חלש נוסף ממאצ'יי לאמפה, שרשם שלב בתים שני לא טוב, ולמרות דקות טובות של אדם וויצ'יק בן ה-39, הם מסיימים את הטורניר עם הרגשה של פספוס.

"לא היה לנו תחרות אמיתית מול הנבחרת הספרדית", הודה מולי קצורין, "הם הרבה יותר טובים וראינו את זה על המגרש. ניסינו חזק, אבל יש הבדל גדול ברמה, בין ספרד לבינינו. אני חושב שניסינו חזק, אולי כשאתה משחק מול ספרד זה נראה שאתה לא מנסה, אבל ספרד היא הנבחרת הכי טובה באירופה ואולי הכי טובה בעולם. לרוע מזלנו זה היה המשחק האחרון ולא הגיע לנו לנצח מהרגע הראשון של המשחק".

עתידו של מאמן נימבורק הצ'כית בנבחרת הפולנית אינו מובטח ובעיתוני הבוקר של פולין נכתב כי לא מעט מאמנים ינסו לרשת את מקומו של המאמן הישראלי, "אני לא יודע מה יוליד העתיד", אמר קצורין בתגובה, "אני גאה על זה שהייתי מאמן נבחרת פולין באליפות אירופה. אני שמח מהסגל שהיה לי, בלי קשר לאם אני אמשיך או לא, אם השחקנים האלה ימשיכו גם בקיץ הבא הם יהיו טובים יותר. רוב השחקנים האלה נפגשו בפעם הראשונה, והם צריכים לצבור ניסיון. בקיץ הקודם היינו רק עם חלק מהשחקנים, ואי אפשר להצליח בבת אחת ובנס. אני חושב שהקיץ הזה הוא התחלה. הראינו שאנחנו יכולים להתמודד, אולי אנחנו לא הנבחרת הכי טובה, אבל הראינו שאנחנו יכולים להתמודד לפחות".

* מאמן נבחרת ליטא, ראמונס בוטאוטס, שרמז על עזיבת הנבחרת אחרי ההפסד לספרד שחיסל את סיכויי הנבחרת, התפטר מתפקידו אחרי ההפסד לסרביה, "אנחנו חוזרים הביתה אחרי ששיחקנו בצורה רעה", הודה בוטאוטס, "ניצחנו רק משחק אחד. בשביל הכבוד שלי אני חייב לעזוב את הנבחרת, אני מאחל לכל השחקנים הצלחה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully