וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארויו: "הדאגה הגדולה ביותר שלי כרגע היא הזמן"

הרכז הפורטו ריקני עדיין מחכה לחוזה מה-NBA, שממאן להגיע: "אירופה היא אופציה שניה". פפאדופולוס שוחרר מריאל

הימים עוברים, וקרלוס ארויו עדיין ללא קבוצה. רכז מכבי תל אביב בעונה החולפת ממשיך לחפש חוזה מובטח בליגת הכדורסל הטובה בעולם, אלא שעל אף השמועות שקשרו אותו לקליפרס, לשיקגו ולמספר מועדונים אחרים, הרכז הפורטו-ריקני עדיין לא קיבל הצעה של ממש, והזמן אוזל לו. ארויו לא מעוניין להשתתף במחנות הקיץ של ה-NBA, וכשנותרו שבועיים בלבד עד שאלה יתחילו, נראה כי על הרכז להתחיל להסתכל גם אחורה - לא רק קדימה.

"הדאגה הגדולה ביותר שלי כרגע היא הזמן", אמר הערב (רביעי) ארויו. "יש לי הרבה אפשרויות ללכת למחנות שיש בהם שחקנים וותיקים יותר, אבל זה לא מה שמעניין אותי כרגע. אירופה היא אופציה שניה בשלב זה. אני צריך לשבת ולנתח את כל האופציות שלי", הוסיף רכז נבחרת פורטו ריקו, שאמר שניהל משא ומתן בשבועות האחרונים גם עם הקליפרס, וגם עם אטלנטה.

* הרומן של לזארוס פפאדופולוס וריאל מדריד הגיע הערב לסיומו, כשהצדדים הגיעו להסכמה הדדית על התרת חוזהו של הסנטר היווני בן ה-29. כזכור, פפאדופולוס הצטרף לבלאנקוס ביולי 2007, אז חתם על חוזה לשלוש שונות. אלא שבדצמבר 2008 הושאל השחקן לפורטיטודו בולוניה, במדיה שיחק בעונה שעברה, ולאחר שחזר לריאל מדריד הקיץ החליט מאמנה החדש של הקבוצה, אטורה מסינה, לוותר על שירותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully