וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד השחייה ינסו למנוע מבוכה בדובאי

יו"ר איגוד השחייה, נעם צבי, ייצא לדובאי ויבטיח את השתתפות הנבחרת באליפות העולם בשנה הבאה. אושרו הדוחות הכספיים

"לא אתן שהדבר שקרה לטניסאית שחר פאר יקרה לשחיינים שלנו. בחודש הבא אני יוצא לדובאי לפגוש את יושב ראש איגוד השחייה של דובאי ונציגי פינ"א ואבטיח את השתתפותנו באליפות העולם, שתיערך בשנה הבאה בדובאי", כך הבטיח יושב ראש איגוד השחייה, נעם צבי, במהלך האסיפה הכללית של איגוד השחייה שנערכה היום.

כזכור, שחר פאר החמיצה את טורניר דובאי שנערך בתחילת השנה לאחר שלא קיבלה אשרת כניסה למדינה. צבי, חבר בוועדת המים הפתוחים של האיגוד הבינלאומי, ינצל את מעמדו וייצא לפגישה מיוחדת כדי להבטיח כבר עכשיו שנבחרת ישראל תקבל את אשרות הכניסה.

האסיפה הכללית של איגוד השחייה אישרה את הדוחות הכספיים לשנת 2008 פה אחד, כאשר השנה שחלפה הייתה אחת מהמוצלחות ביותר בהיסטוריה של השחייה הישראלית. שנה זו הושג ההישג הטוב ביותר בהיסטוריה של השחייה הישראלית: מקום שישי של גל נבו בעולם במשחה 400 מעורב אישי. כמו כן זו שנה שלישית ברציפות ששחיין ישראלי זוכה במדליה באליפות אירופה לנוער ובמקום השלישי ההיסטורי לבנים בגביע הקומן. במים פתוחים ישראל חיזקה את הפעילות מאוד, כאשר מיכאל דמטרייב זכה במקום החמישי באירופה ואיגוד השחייה אירח בהצלחה גדולה את סבב הגביע האירופאי באילת. ישראל תארח גם בשנה הבאה את הסבב האירופי ובסוף החודש יגיש האיגוד הישראלי את מועמדותו לארח באילת את אליפות אירופה 2011 במים פתוחים.

  • עוד באותו נושא:
  • נעם צבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully