וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - מכבי ת"א: נמני יריץ את קומאץ' ואילייב

16.9.2009 / 21:53

הצהובים, שעלו לרבע הגמר, ישתפו את השניים כדי שיצברו דקות (18:00, 5+ לייב), ראלדס בחוץ. בגוביץ' יערוך בכורה

מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, ינצל את משחק גביע הטוטו בו תתארח הקבוצה אצל מ.ס. אשדוד (18:00, 5+ לייב) כדי לתת דקות משחק לשני קשרי הרכש החדשים, הסלובני אנדריי קומאץ' והסרבי איביצ'ה אילייב, שיערוך הופעת בכורה במדים הצהובים. הבלם הבוליביאני, רונאלד ראלדס, לא יהיה בסגל מכיוון שהוא עדין אינו בכושר משחק. במכבי התקבל השחרור הבינלאומי של הבוליביאני ובקבוצה יעשו מאמץ להכשירו לקראת משחק הליגה הבא נגד הפועל חיפה בקרית אליעזר.

הצהובים כבר הבטיחו את עלייתם לשלב הבא בגביע הטוטו ובצוות המקצועי צפויים לתת מנוחה למספר שחקני הרכב. המגן יובל שפונגין והקשר גיז'רמו ישראלביץ', שעמדו תחת עומס כבד לאחרונה, צפויים להישאר מחוץ לסגל. גם יוסי שבחון ואיליה יברויאן יקבלו מנוחה ויפתחו על הספסל. המגן רוני גפני, שסבל מחולשה בסיום משחק נגד בני יהודה, כשיר וצפוי לפתוח בהרכב.

בתוך כך העבירה היום הנהלת הקבוצה למוסדות ההתאחדות ובקרת התקציבים את כל המסמכים והניירת הדרושים להעברת הקבוצה באופן רשמי לידיו של הבעלים החדש, מיץ' גולדהאר, וכעת צפויה ההתאחדות לאשר בתוך ימים ספורים את העברת הבעלות באופן סופי, מה שיגרום לכך שהבעלים הקודם, אלכס שניידר, יקבל לידיו בחזרה את ארבעת מיליון הדולרים אותם הפקיד בבקרת התקציבים עבור תקציב המועדון, כאשר גולדהאר יפקיד מנגד את אותו הסכום בחזרה.

הרכב משוער: גיא סולומון (לירן שטראובר), דור מלול, איגור טומאסיץ', ניסו קפילוטו (ליאור ז'אן), רוני גפני, שרן ייני, אנדריי קומאץ', איביצ'ה אילייב, ציון צמח, תמיר כחלון, עמנואל מאיוקה.

לאשדוד חסר ניצחון או תיקו לעלות

באשדוד יודעים שניצחון ואפילו תיקו יבטיחו את ההעפלה לשלב הבא. במשחק הראשון בין שתי הקבוצות הובסו האשדודים 4:0 בבלומפילד, כאשר הפעם ינסו השחקנים של יוסי מזרחי להשיב את כבודם ועל הדרך לזכות בנקודות שיאפשרו את העפלת הקבוצה לשלב הבא.

מזרחי מתכוון לשלב מחר לראשונה בהרכב את הקשר הסרבי ננאד בגוביץ', שיערוך הופעת בכורה במדי אשדוד. גם הבלם ישראל ראש, שסיים לרצות עונש הרחקה משני משחקים אחרי ששותף שלא כחוק במחזור הראשון בליגה ונענש על ידי בית הדין, אמור לפתוח. הקשר הקמרוני, סטפן (קינג) קינגאווה, שהרשים במשחק הבכורה שלו בשבת מול עכו, ימשיך לקבל אשראי בקישור גם נגד מכבי תל אביב.

הקשר עידן וייצמן, שנמצא בשלבי החלמה משפעת החזירים, מרגיש טוב יותר ומצבו השתפר. השחקן עדין לא חזר לאימונים ובקבוצה ינסו להכשירו לקראת המשך המאבקים בליגה. במסגרת תרומתה לקהילה של קבוצת הבוגרים של אשדוד, הגיעו השבוע שחקני הקבוצה בצוותא עם ההנהלה והצוות המקצועי לעזור באריזת חבילות לחג למשפחות נזקקות. כל שחקני הסגל ללא יוצא מהכלל עזרו באריזת חבילות מזון לנזקקים לקראת ראש השנה ונטלו חלק במחווה היפה.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', אורי אוזן, כריסטיאן גונזאלס, ישראל ראש, רחמים צ'וקול, משה אוחיון, סטפן קינגאווה, ננאד בגוביץ', ברוך דגו, ברק בדש, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully