וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בית"ר ובני יהודה נפרדו ב-0:0 משעמם

היציעים הריקים של טדי צפו ב-0:0 משמים בין בני יהודה ובית"ר ירושלים בגביע הטוטו. דה לה האסה ערך הופעת בכורה

יציע ריק באצטדיון טדי. מגד גוזני
לא הפסדתם כלום, חברים. אחד מהיציעים הריקים בטדי/מגד גוזני

אחרי הניצחון הראשון העונה בשבת על מכבי פתח תקוה, רצתה בית"ר ירושלים להמשיך את המומנטום ולהמשיך את הדרך החדשה עוד הערב (רביעי), כשאירחה בטדי את בני יהודה למשחק במסגרת בית ד' של גביע הטוטו. בפועל, מעט האוהדים שהטריחו את עצמם לאצטדיון טדי קיבלו משחק די משעמם ו-0:0, שממש לא שיקף את היכולות האמיתיות של שתי הקבוצות הללו, שבדרך כלל מסוגלות למשחקים הרבה יותר אטרקטיביים. מאמן מחזיקת הגביע, יצחק שום, ניצל את המשחק על מנת לאפשר לכמה משחקניו הבכירים מנוחה, כאשר פאולו דה לה האסה הפרואני עלה הערב בהרכב וערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה. הקשר הפרואני היה לא רע בכלל, אבל עוד מוקדם לקבוע האם בית"ר קיבלה סוף סוף את הקשר האחורי שחסר לה.

טוטו תמוז, שהצטיין נגד מכבי פתח תקוה, פתח הערב בהרכב וגילה יכולת לא רעה, כשגם עידן ורד המוכשר הציג יכולת טובה. למרות זאת, הירושלמים סבלו מרגל מסיימת, ולא היו נראים נחושים בשום שלב של המשחק לנצח. מהעבר השני גם מאמן הכתומים, גיא לוזון, העלה הערב הרכב משני משהו, כאשר חלק גדול מהשחקנים שסיימו ב-0:0 עם מכבי תל אביב ביום ראשון קיבלו הערב מנוחה. עומר רפס, שהצטרף לקבוצה בתחילת החודש, עלה בחוד ההתקפה לצידו של משה ביטון וערך הופעת בכורה בינונית בקבוצה.

הכתומים בקושי איימו על השער של שוער המארחת, ז'סלין מאייבי, וגיא לוזון ניצל את המחצית השניה על מנת להעלות מספר שחקנים צעירים מהספסל, אלא שהתוצאה נשארה בעינה - 0:0 משעמם בין שתי הקבוצות לעיני מעט מאוד אוהדים, שמשאיר את הסטאטוס קוו בבית ד' כמו שהיה: בית"ר עדיין ראשונה, בני יהודה עם שתי נקודות ומשחק חסר אחריה.

מהלך המשחק

דקה 8 - טוטו תמוז העביר כדור מאגף שמאל לאגף ימין, לעידן ורד שהצטרף להתקפה, אלא שהבעיטה של הקשר המוכשר חלפה ליד הקורה.

דקה 9 - התקפה יפה של בני יהודה הסתיימה בבעיטה חזקה ושטוחה של עמרי אפק מ-17 מטרים, מאייבי הדף לקרן.

דקה 34 - טוטו תמוז קיבל כדור יפה מדה לה האסה, ביצע סיבוב נהדר על המקום ומ-16 בעט סנטימטרים ליד הקורה.

דקה 40 - טוטו תמוז שלח כדור מצוין לדייויד גומז, שמתוך הרחבה בעט חזק החוצה.

דקה 45 - תמוז פרץ לרחבה, אלא שהבעיטה שלו היתה חלשה וקדוש הדף לקרן.

דקה 57 - מבצע אישי נאה של טל משען הצעיר הסתיים בבעיטה בסיבוב, אלא שמאייבי הדף היטב לקרן.

הרכב בית"ר ירושלים: ז'וסלאן מאייבי, אבי ריקן, תומר בן יוסף, איתן טיבי, אלירן דנין (עמית בן שושן, 61), פאולו דה לה האסה, עידן טל, עידן ורד (דן אייבינדר, 84), ג'וניור ויסה (אביתר ברוכיאן, 87), דיוויד גומז (חן עזריאל, 46), טוטו תמוז.

הרכב בני יהודה: רן קדוש, איציק עזוז, ניצן אהרונוביץ', אביב חדד, טל משען, סיניסיה ליניץ', ג'ורג' אמסיס (אמיר עגאייב, 72), עומרי אפק אפק - (חסן אבו זייד, 46), אסי בלדוט, עומר רפס (מהראן ראדי, 55), משה ביטון (שלומי לוי, 68).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully