וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "לא נעסוק במינוי מאמן לנבחרת עד סוף 2009"

מזכירות ההתאחדות התכנסה ויו"ר ההתאחדות חזר על העדפתו למאמן זר. כמו כן, הוחלט שצבירת הצהובים תתאפס בסוף שנה

ישיבת מזכירות ההתאחדות לכדורגל שנערכה היום (רביעי) סיפקה לא מעט תשובות לכל מי שמחכה ומצפה לתשובה מי יאמן את הנבחרת בקמפיין הבא. יושב ראש ההתאחדות, אבי לוזון, הבהיר במהלך הישיבה כי החלטה בעניין תתקבל רק בסוף השנה, אך למרות זאת הוא הדגיש שההעדפה שלו היא לראות מאמן זר מדריך את הנבחרת.

מעבר לעיסוק במאמן הבא של הנבחרת נערכה סקירה על משחקי הנבחרות ששיחקו לאחרונה, בהן הבוגרת, הצעירה, הנוער והנערים. כזכור, מאז ההפסד ללטביה הועלו שמות רבים כמועמדים להחליף את דרור קשטן, שיסיים את חוזהו עם תום הקמפיין של הנבחרת. בין השאר הועלו שמותיהם של אייל ברקוביץ', אברהם גרנט וסלאבן ביליץ', אך נכון לעכשיו עולה מדבריו של לוזון כי ההחלטה הסופית בעניין תתקבל בסוף השנה האזרחית.

החלטות נוספות שהתקבלו הן כנראה מסקרנות מכל "פרשיות הצהובים" שנתקלנו בהן בשבועות האחרונים. היום הוחלט כי החל מהעונה הבאה עונש צבירת צהובים לא יעבור משנה לשנה, כלומר אם שחקן צבר צהובים במהלך עונה מסוימת, הצבירה לא תימשך לעונה שלאחר מכן ומניין הצהובים של השחקנים יתאפס באופן אוטומטי. כמו כן הוחלט שאם שחקן יירשם בקבוצה ביום משחק, הוא יוכל לשחק בתנאי שכל פעולות הרישום לגביו יושלמו עד השעה 13:00 באותו יום.

  • עוד באותו נושא:
  • אבי לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully