וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו מודה: הטינו את תוצאת מירוץ סינגפור

שערוריה נוספת בפורמולה 1: קבוצת רנו מודה שהורתה לנלסיניו פיקה להתנגש בקיר כדי לאפשר לאלונסו לנצח

פרשייה שערורייתית נוספת מסעירה היום (רביעי) את עולם הפורמולה 1: רנו הודיעה כי המנהל המקצועי פלאביו בריאטורה והמכונאי הראשי פט סימונדס עוזבים את הקבוצה, וזאת בעקבות האשמות נגד רנו על מהלך לא תקין במירוץ בסינגפור בשנה שעברה. העזיבה של השניים מהווים הודאה בהאשמות החמורות שעומדות נגד הקבוצה בנוגע להטיה מכוונת של תוצאות מירוץ.

כזכור, הקבוצה הואשמה בכך שהורתה לנהגה נלסיניו פיקה לעשות תאונה בכוונה תחילה כדי לעזור לנהג השני של הקבוצה, פרננדו אלונסו. פיקה ציית להוראות מנהליו, התנגש בקיר, והדבר הצריך את הוצאת מכונית הבטיחות, מה שגרם ליתרון ברור עבור אלונסו, שבסופו של דבר גם ניצח את המירוץ. פיקה עצמו היה זה שחשף את הפרשה, וזאת אחרי שהקבוצה שחררה אותו משורותיה.

רנו כבר הודיעה כי כי תתבע את פיקה ותגיש נגדו ונגד אביו נלסון פיקה תלונה על ניסיון סחיטה, אך היום, אחרי שבימים האחרונים הודלפו לתקשורת תמלילים של שיחות בין הנהגים לראשי הקבוצה, רנו חזרה בה. תפנית נוספת בפרשה אירעה לאחר שה-FIA הציעה חסינות משפטית לסימונדס על מנת שיעיד נגד ראשי הקבוצה.

"רנו מודיעה כי היא לא תערער על ההאשמות נגדה בנוגע למירוץ סינגפור ב-2008", נמסר מרנו, "כמו כן ברצוננו להודיע כי בריאטורה וסימונדס עזבו את הקבוצה. עד לשימוע ב-21 בספטמבר הקבוצה לא תוסיף תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully