וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועכשיו: אברהם גרנט מועמד לאימון נבחרת פולין

דיווחים בפולין טוענים שהסוכן פיני זהבי אירגן פגישה בין גרנט להתאחדות המקומית. זהבי: "לאברם קשר רגשי עמוק עם פולין"

באופן מפתיע, נמשכים הדיווחים באירופה לגבי מועמדותו של אברהם גרנט לקבוצות ונבחרות שונות. אומנם אתמול דווח ב"ידיעות אחרונות" כי גרנט כבר סיכם עם יו"ר ההתאחדות אבי לוזון על כך שיהיה המאמן הבא של נבחרת ישראל אחרי התפטרותו הצפויה של דרור קשטן, אבל היום (רביעי) מדווחת התקשורת הפולנית כי גרנט בין המועמדים לאימון נבחרת פולין.

אתמול, כזכור, אף דווח בפולין כי המועמד לאימון הנבחרת הלאומית המקומית הוא לותר מתיאוס, אבל היום מדווחים בפולין כי סוכנו של גרנט, פיני זהבי, ייפגש בימים הקרובים עם יו"ר ההתאחדות הפולנית, כשעל הפרק מינויו של הישראלי על חשבון ליאו בינהאקר, המאמן הקודם שהתפטר.

"נשוחח על הנושא, זו אפשרות בהחלט ריאלית, ואנחנו נבדוק את כל האופציות", סיפר זהבי, והוסיף: "אביו של גרנט נולד בפולין והיגר משם לישראל. לאברהם יש קשר רגשי עמוק עם פולין, והוא מעולם לא החביא את זה. לא רק אני, כל חבריו של אברם מגדירים אותו כפולני". כשנשאל לגבי השכר, אמר זהבי: "כסף לא יהווה בעיה, אני בטוח".

נשיא ההתאחדות הפולנית, גז'גוז' לאטו, מאשר כי גרנט אכן רואה את עצמו כמועמד לתפקיד. "בהחלט ניפגש, ונשמע מה יש לו להגיד", סיפר.

לצערו של גרנט, אחרי העזיבה של בינהאקר ההולנדי גורמים בהתאחדות הפולנים מתעקשים שהמאמן הבא יהיה פולני, והמועמד העיקרי הוא פרנשיזק סמודה, שחקן עבר מקומי, שכבר אימן בהצלחה את לך פוזנן, לגיה ורשה ו-ויסלה קראקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully