וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "לא דאגתי, ידעתי שהשערים יגיעו"

רונאלדו, שממשיך להפגיז במדי ריאל: "אומרים שאנחנו פייבוריטים, אבל ניקח את זה צעד צעד". יונייטד: רוני זעם על החילוף

רויטרס

צילום: רויטרס. עריכה: ענת ברק

לבאיירן מינכן הייתה בסיום המשחק ברמת גן סיבה כפולה לחייך. מעבר לניצחון 0:3 על מכבי חיפה, הבווארים ודאי שמחו לשמוע כי יובנטוס ובורדו איבדו נקודות יקרות במשחק ביניהן בטורינו. ה-1:1 משאיר את באיירן בודדה בראש טבלת בית א' בסיום מחזור המשחקים הראשון בליגת האלופות.

"שיחקנו נגד קבוצה מאורגנת שהקשתה עלינו את החיים, במיוחד במחצית הראשונה. לצערי, עשינו יותר מדי טעויות במשחק ואיבדנו יותר מדי כדורים במרכז המגרש. במחצית השניה סבלנו פחות, היינו יותר אגרסיביים וזה עזר לנו לעלות ליתרון. בתחרות כזו, טעות קטנה עולה ביוקר", סיכם צ'ירו פרארה, מאמנה המאוכזב של יובנטוס, שאיבד נקודות ראשונות אחרי שלושה ניצחונות בפתיחת הסריה A.

פרארה פנה לאוהדי הביאנקונרי ואמר בגילוי לב: "אני מתנצל בפני כולם. רצינו לפתוח בצורה טובה והיינו קרובים לכך. ידענו שייתכנו בעיות ממצבים נייחים ואכן זה מה שקרה. תמיד משלמים על טעויות כאלה ואני מצטער שלא ניצחנו בהופעת הבכורה שלי על הקווים באירופה".

החלוץ וינצ'נזו יאקווינטה הוסיף: "אני שמח שכבשתי, אבל חבל על התוצאה הסופית. לא שמרנו טוב על השחקן שכבש וחבל. רצינו לפתוח טוב את העונה בליגת האלופות. אפשר לראות את ההבדלים ממשחקים בסריה A. ידענו שיהיה קשה, קבוצה כמו אלופת צרפת מענישה אותך על כל טעות".

רונאלדיניו? אינזגי!

מנגד, במילאן נרשמו חיוכים רבים. הרוסונרי נקלעו לפתיחת עונה איומה בליגה, אך חזרו ממשחק החוץ במארסיי עם ניצחון חוץ 1:2, הודות לצמד של פיליפו אינזגי הבלתי נגמר. "אנחנו שמחים הלילה כי במיוחד במחצית הראשונה שיחקנו כדורגל מצוין. לא קל לשחק במגרש כזה, והיינו תחת לחץ מצד היריבה. נקודת מפנה? בהחלט לא. אנחנו צריכים רצף של ניצחונות כדי להשיג ביטחון ומוראל גבוה כדי להפוך את פתיחת העונה", אמר עוזר המאמן מאורו טאוסטי.

עוזר המאמן נשאל על ההחלטה להשאיר את רונאלדיניו על הספסל במשך 90 דקות וענה: "המאמן הסביר לו את הסיבות. זו הייתה החלטה נורמלית. רונאלדיניו הוא לא הנושא. הוא שמח על הניצחון בדיוק כמו כולנו".

כוכב המשחק, אינזגי, שהעלה את מאזנו ל-68 שערים באירופה סיכם: "עברו חודשיים מאז שיחקתי 90 דקות, אבל אני תמיד מרגיש סיפוק כשאני על המגרש וערבים כאלה בליגת האלופות מדהימים. אני מאושר במילאן ומאמין שאני עדיין תורם לקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

פתיחה טובה לפלורן-טים

"אני יוצא מהמשחק מאוד מרוצה", אמר מאמן ריאל מדריד מנואל פלגריני בסיום המשחק בציריך בו ניצחה קבוצתו 2:5 את אלופת שוויץ. "הקבוצה למדה ועברה משוכה קשה. לא ציפיתי לפגוש יריבה כל כך קשה במשחק הבכורה שלה בליגת האלופות ועוד מול קבוצה כמו ריאל מדריד".

פלגריני הביע את שביעות רצונו מיכולת שחקניו ודיבר על העתיד: "הקבוצה מחויבת לפרויקט. השחקנים משתפרים בכל יום ובשבילי, זה לוקסוס להיות אחראי על ריאל מדריד. אי אפשר לערער על האיכות שלנו". הצ'יליאני התייחס למשחק האגרסיבי בו נשלפו שמונה כרטיסים צהובים, מהם שישה לשחקניו: "המשחק היה אלים ומלא בעבירות והייתי שמח אם נשכח מהנקודה הזו ונמשיך לשחק כדורגל".

בריאל לא אהבו את העובדה שציריך חזרה מפיגור 3:0 ל-3:2 תוך זמן קצר: "ב-0:3 נרגענו וחשבנו שהמשחק גמור. סבלנו בסוף והיה מאוד קשה. הדבר החשוב ביותר הוא שפתחנו טוב עם ניצחון", הוסיף ראול, כובש אחד השערים.

"תמיד ידעתי שהשערים יבואו, הייתי רגוע כל הזמן", אמר רונאלדו, שממשיך לכבוש בלי הפסקה למרות היכולת הלא מרשימה שלו, "הדבר הכי חשוב זה שניצחנו את המשחק הראשון באירופה ושהתחלנו טוב. חבל שהורדנו קצב במחצית השנייה, אסור שזה יקרה יותר. אנשים אומרים שאחנו פייבוריטים לזכייה בליגת האלופות, אבל אנחנו חייבים לעשות את זה צעד אחרי צעד".

רוני עצבני, אנצ'לוטי מפרגן

מנצ'סטר יונייטד חזרה מאיסטנבול עם 0:1 קטן על בשיקטאש, הודות לשער ניצחון של פול סקולס. המנג'ר אלכס פרגוסון סיפר בסיום כי המשטרה המקומית התערבה לאחר שאוהד מקומי סינוור את שחקני השדים האדומים עם ציין לייזר. "זה קרה במחצית הראשונה והמשטרה פעלה מהר. ראיתי שזה מכוון אל ג'וני אוואנס בקביעות", סיפר הסקוטי.

במשחק עצמו זעם ווין רוני על כך שהוחלף בדקה ה-64. פרגוסון טען כי החילוף היה מתוכנן ונועד למנוע עומס יתר מהחלוץ: "החילוף שלו היה חלק מתוכנית המשחק. הוא שיחק כחלוץ יחיד במשך שעה והיה חייב לצאת. הוא אף פעם לא מרוצה מחילופים. יש לו הרבה אנרגיה והוא רוצה להיות על המגרש כל הזמן".

גם צ'לסי פתחה ברגל ימין עם 0:1 על פורטו. קרלו אנצ'לוטי התייחס למשחק ואמר: "אנחנו מרוצים מהתוצאה, אבל ההופעה יכולה הייתה להיות טובה יותר. זה היה משחק קשה ופורטו שיחקה מצוין. נראינו עייפים, אבל התוצאה הסופית חשובה. שלטנו במשחק במיוחד לאחר שער היתרון. היה לנו קשה אחרי המשחק בשבת, וזה טבעי שהייתה ירידה פיזית במחצית השניה כי עבדנו קשה".

אנצ'לוטי המשיך להחמיא ליריבה והפתיע: "פורטו היא הקבוצה הטובה בבית ולכן זוהי תוצאה טובה". על שחקניו אמר: "דידייה דרוגבה שחקן חשוב וסלומון קאלו עשה עבודה נפלאה. אנלקה הוא שחקן פנטסטי. אין לו בעיה לשחק עם דידייה או בלעדיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully