וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו: הפועל פ"ת ניצחה את מכבי פ"ת 1:3

קבוצתו של ניראון ניצחה בדרבי, תודות לצמד של סלמי (7, 79)ועלתה לרבע הגמר. הפועל ר"ג ניצחה 1:3 את בני סכנין

איתי חסיד

וידאו באדיבות ספורט 5

בזמן שיריבתם לבית א' בגביע הטוטו, מכבי חיפה, מתכוננת למשחק בליגת האלופות נגד באיירן מינכן, עלו הערב (שלישי) מכבי והפועל פתח תקוה לדרבי לוהט בגביע הטוטו. בעוד שתי הקבוצות פתחו את עונת ליגת העל שלהן בגמגום מסויים, בצד של הפועל יכולים לפחות להיות מרוצים מהדרך בגביע הטוטו ולמשחק התייצבה הקבוצה של דני ניראון עם שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. היכולת הטובה במפעל הצדדי המשיכה גם הפעם, כשקבוצתו של ניראון ניצחה 1:3, ואמורה לקבל לא מעט ביטחון מכך גם בליגה. בדקה ה-7 עלתה הפועל פתח תקוה ליתרון, לאחר שכדור תועה מצא את דרכו אל אוהד כהן, השוער ניסה לאסוף אותו אך במקום זאת הדף אותו גרוע, ועל הריבאונד הגיע אלנתן סלמי, שמקרוב לא היה יכול להחמיץ. השוויון הגיע בדקה ה-48, כשדן רומן כבש בבעיטה שטוחה וקבע 1:1.

במחצית השניה נכנס גיא צרפתי, שהגיע לאחרונה מעירוני קרית שמונה מליגת המשנה, ומיד הותיר את חותמו על המשחק. התקפה של הפועל פתח תקוה הורחקה עד לצרפתי שעמד בקצה הרחבה, וזה שלח טיל נהדר שהכניע את אוהד כהן, כדי לקבוע 1:2. צרפתי המשיך לאותת שהגעתו עשוייה לסייע להפועל, כשבדקה ה-79 שלח כדור מצויין לסלמי ברחבה, וזה כבש את השני שלו במשחק, שהבטיח את הניצחון. בדקה ה-92 הורחק ג'ורג' גברו, בגלל ששלח מכה לשחקן מכבי, אבל זה כבר לא שינה דבר.

הפועל רמת גן ניצחה 1:3 את בני סכנין

במשחק נוסף שנערך הערב אירחה הפועל רמת גן, לה היתה רק נקודה אחת בלבד, את בני סכנין במסגרת המחזור החמישי בבית ב'. בני סכנין רצתה להגביר את סיכוייה להעפיל לשלב הבא בגביע עם ניצחון, ועלתה ליתרון מוקדם במשחק, כבר בדקה ה-14, כשלא אחר מאשר אלי ביטון, שערך הופעת בכורה במועדון, מצא את הרשת. רמת גן הצליחה לחזור למשחק בדקה ה-50, כשכדור שהוגבה אל תוך הרחבה ומצא את ראשו של אסי דומב, שנגח את השיוויון.

סכנין ספגה מכה נוספת בדקה ה-68, לאחר שהשוער שלה, מוחמד קאנדיל ראה את הכרטיס האדום. הרוויה קובאצ'ביץ' ניצל את הבעיטה החופשית שנשרקה בעקבות העבירה של השוער ושלח אותה פנימה. בדקה ה-72 סגרו הרמת גנים את המשחק, כשסרג' איילי הכניע את שוערה המחליף של סכנין, וקבע 1:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully