וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרג אוסטרטג רוצה לחזור ל-NBA

הסנטר המיתולוגי של יוטה מנסה לעשות קאמבק בגיל 36, וכבר התאמן עם הבלייזרס. "אני מתגעגע. תנו לי הזדמנות, זה הכל"

עולם ה-NBA ראה כבר לא מעט קאמבקים גדולים. מג'יק ג'ונסון שחזר לאחר שהודיע על שחלה באיידס, מייקל ג'ורדון שחזר מחופשת גולף ארוכה כדי לזכות בתואר, ועתה גרג אוסטרטג. הסנטר הלבן, שמוכר במיוחד מימיו ביוטה, כשחיפה על קארל מלון וג'ון סטוקטון, הודיע בראיון כי הוא מעוניין לשוב למגרשים. הסיבה? "אני פשוט מתגעגע", אמר הענק העדין.

אוסטרטג לא בדיוק נעשה צעיר (הוא כבר בן 36), ומעולם לא היה השחקן הכשרוני ביותר על הפרקט, אבל כל זה לא מפריע לו לחלום על חזרה לבמה הגדולה בעולם. "ראיתי את הפלייאוף בעונה שעברה, וזה גרם לי להתרגשות. ואז אישתי אמרה: 'למה לא לנסות שוב'?. אז אמרתי, למה לא, אין לי מה להפסיד". הבשורה של הסנטר לחזור לא גרמה ליותר מדי ג'נרל מנג'רים ברחבי הליגה להסתער על הטלפונים, אבל קבוצה אחת שעשתה זאת, היא פורטלנד. הבלייזרס זימנו את אוסטרטג להתאמן איתם, בכדי שיוכלו להתרשם מיכולותיו.

"הייתי לא רע", אמר אמר לאחר מכן. "אני חלוד. לא הרמתי כדור באופן רציני כבר שלוש שנים. ככל שאשחק יותר, אהיה מהיר יותר. הכדורסל יגיע". במידה והבלייזרס יחליטו לקחת סיכון על אוסטרטג, הם לא בדיוק יקבלו כוכב על, והסנטר יודע זאת. "אני יכול לשחק 15 דקות מהספסל. אני יכול לספק גודל, חסימות, ולמנוע מאנשים לעשות לייאפים קלים". מה שבטוח, אוסטרטג לא עושה זאת בשביל הכסף. ב-11 השנים שלו ב-NBA, הרוויח הסנטר כמעט 50 מיליון דולרים ביוטה ובסקרמנטו.

אז האם זה יצליח? לא בטוח. אוסטרטג מנסה להישאר אופטימי. "אני לא מבקש 30 דקות, אבל תנו לי הזדמנות להתחרות על הדקות, זה הכל". ואם לא יצליח לקבל חוזה? "אני אחזור לעשות מה שתמיד עשיתי: אצוד, אשחק גולף, אלך לדוג". בנוסף, הסנטר הצטרף לליגת הוקי קרח באזור שלו, ועד כה יש לו כבר שישה שערים. "אני גם אופה עוגות. צפיתי באמי ולמדתי. מה שקשה זה ללמוד איך לעשות זיגוג לעוגה. זה באמת החלק הקשה". עתה נותר להמתין ולראות האם אוסטרטג יכין לחבריו החדשים בפורטלנד עוגות, או שיישאר בסקוטסדייל אריזונה, עם אשתו והילדים. קדימה, תנו לו צ'אנס.

* פיניקס סאנס החליטה לשחרר את סאשה פאבלוביץ', שהגיע מקליבלנד בטרייד ששלח את שאקיל אוניל לקבוצתו של לברון ג'יימס. הסאנס הגיעו להסכם עם פאבלוביץ' וישלמו לו חצי מיליון דולרים כדי שלא יישאר ויכביד להם על תקרת השכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully