וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: רוני גפני סובל מחולשה ויקבל מנוחה

15.9.2009 / 16:44

מגן מכבי ת"א קיבל עירוי, ויחמיץ כנראה את אשדוד בגביע הטוטו. נמני יתחיל להכניס את הזרים החדשים לכושר משחק

מגן מכבי תל אביב רוני גפני צפוי לקבל מנוחה בימים הקרובים, והוא יחמיץ כנראה את משחק החוץ בגביע הטוטו נגד מ.ס. אשדוד ביום חמישי הקרוב.

גפני עלה אמש (שני) למשחק נגד בני יהודה (0:0) כשהוא סובל מחולשה כתוצאה מווירוס בו לקה בימים האחרונים. בסיום המשחק הרגיש גפני חולשה רבה וגופו הראה סימני התייבשות. הוא אף קיבל מהצוות הרפואי שתי מנות של אינפוזיה עם הגעתה של הקבוצה למתקן האימונים בקרית שלום. המגן שוחרר מאימון הערב, וצפוי לקבל יומיים של מנוחה נוספים להתאוששות.

נמני: "נצטרך סבלנות עם הזרים"

בצוות המקצועי ינצלו את שני משחקי גביע הטוטו הקרובים נגד מ.ס. אשדוד והפועל רמת גן כדי להריץ את הזרים החדשים שהצטרפו לקבוצה, אנדריי קומאץ' ואיביצ'ה אילייב.

המנג'ר אבי נמני התייחס לנושא שילובם של הזרים החדשים ואמר: "קומאץ' כבר מתחיל להיכנס לכושר. יש לנו שני משחקים בגביע הטוטו ונריץ אותו כמה שיותר, הוא גם שיחק בנבחרת סלובניה 25 דקות וזה יעזור לו להיכנס לכושר. גם אילייב ישולב לפחות במחצית אחת בכל משחק. לא נרדוף אחרי שום דבר, יש לנו סבלנות והשחקנים ישחקו כשהם יהיו מוכנים ב-100 אחוז. הם לא בכושר משחק מלא ונצטרך קצת סבלנות".

במכבי ינסו להכניס לעניינים בהדרגה גם את הבלם הבוליביאני רונאלד ראלדס, שחתם בקבוצה והגיע לישראל כאשר הוא עדיין לא בכושר משחק. ראלדס לא אמור לשחק נגד אשדוד, אולם הוא עשוי לקבל דקות ראשונות בשבוע הבא מול הפועל רמת גן. משחק הליגה הבא של הצהובים יהיה בעוד כשבועיים במשחק החוץ מול הפועל חיפה בקרית אליעזר.

בהנהלת הקבוצה הביעו שביעות רצון מכמות האוהדים שהגיעה אמש לבלומפילד. למשחק נמכרו קצת יותר מ-6,000 כרטיסים והאווירה באצטדיון היתה נהדרת. בקבוצה ציינו לטובה במיוחד את שיתוף הפעולה בין שני מחנות האוהדים אמש, במפגן התמיכה שהוכן עבור החייל החטוף גלעד שליט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully